اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین جشنواره پرواز بادبادک‌ها؛

300 بادبادک در ساحل گلوگاه به پرواز درآمد

خبرگزاری فارس: ساحل دریای آرام گلوگاه در دومین جشنواره بزرگ پرواز بادبادک‌ها شاهد به پرواز درآمدن 300 بادبادک بود.

300 بادبادک در ساحل گلوگاه به پرواز درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، عصر روز جمعه 11 شهریور به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت، اداره تربیت بدنی و هیئت همگانی شهرستان گلوگاه با هماهنگی شهرداری و شورای اسلامی، همکاری نیروی انتظامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دومین جشنواره بزرگ پرواز بادبادک‌ها را با شکوه‌تر از سال گذشته برگزار کرد.
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان گلوگاه در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سال گذشته و در نخستین دوره مسابقات پرواز بادبادک‌ها حدود 120 نفر شرکت کرده بودند که امسال این میزان به 2.5 برابر افزایش یافت.
سید عسگری اکبری با بیان اینکه توجه به ورزش به‌ویژه ورزش‌های همگانی در سال‌های اخیر رشد چشمگیری دارد، خاطرنشان کرد: با حمایت و همکاری بیشتر مسئولانی که می‌توانند در حوزه ورزش تاثیرگذار باشند همچنین حمایت‌های مالی شرکت‌ها می‌توانیم کیفیت فعالیت‌های ورزشی را بالا ببریم.
وی ادامه داد: برنامه امروز بار دیگر نشان داد که مردم به ورزش‌های همگانی به‌دلیل اینکه در کنار خانواده هستند بسیار اهمیت می‌دهند و از این فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده می‌کنند.  
به گفته دبیر هیئت همگانی شهرستان گلوگاه، این مسابقات با اولویت بادبادک‌های دست‌ساز سپس بادبادک‌های آماده یا کایت برگزار شد.
مجید رضایی تصریح کرد: غیر از بادبادک‌های آماده‌ای که برخی شرکت‌کنندگان از قبل تهیه کرده بودند 150 بادبادک آماده در ساحل دریا به فروش رفت که اگر این میزان تا 300 عدد هم بود شرکت‌کنندگان زیادی داشتیم همچنین بیش از 100 نفر با بادبادک‌های دست‌ساز به مسابقه آمده بودند.
وی افزود: تبلیغات خوبی برای دومین جشنواره پرواز بادبادک‌ها انجام شد که می‌توان به ارسال بیش از یک‌هزار پیامک، 2 هزار تراکت، نصب بنر و پارچه در سطح شهرستان گلوگاه اشاره کرد.
 این مسابقه فرهنگی ورزشی که 300 شرکت کننده داشت بیش از یک‌هزار نفر را به سمت ساحل آرام گلوگاه کشاند تا به‌صورت خانوادگی در مسابقه شرکت کنند.
در پایان به 20 نفر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد همچنین به‌دلیل حضور خوب شهروندان گلوگاهی و مسافران شهرهای مختلف کشور ابتدا جوایز مسافران اهدا و 40 جایزه دیگر هم به تعداد جوایز اضافه شد که برندگان می‌توانند تا پایان هفته جاری با مراجعه به اداره تربیت بدنی شهرستان گلوگاه هدایای خود را دریافت کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول