اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

یک کارگردان سینما:

پرواز بادبادک‎ها تربیت صحیح کودکان را در نظر داشته است

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم پرواز بادبادک‎ها گفت: کودکان باید مفاهیمی همچون ایثار، صبر و شکیبایی، احترام به بزرگترها را یاد بگیرند و ما در پرواز بادبادک‎ها سعی کردیم این مفاهیم را به آنها بیاموزیم.

پرواز بادبادک‎ها تربیت صحیح کودکان را در نظر داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فیلم پرواز بادباک‎ها به کارگردانی و تهیه کنندگی علی قوی تن امروز در تالار هنر اصفهان اکران می‎شود.
علی قوی تن در مورد پرواز بادبادک‎ها در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این فیلم  در خراسان رضوی فیلمبرداری شده است و ماجرای روستایی دور افتاده را روایت می‌کند که معلم اعزامی به آنجا به کودکان و نوجوانان روستا درس می‌آموزد و زندگی دشوار دانش‌آموزان مدرسه را به تصویر می‎کشد و این معلم با بچه‎های مدرسه همراه و مشکلاتشان را بر طرف می‌کند.
وی افزود: این فیلم ارتباط معلم با کودکی هشت ساله که به نسبت سایر دانش‌آموزان از سطح یادگیری پایین‌تری برخوردار است، را روایت می‎کند، در این میان معلم با ایثار و از خود‌گذشتگی خود برای سوادآموزی این کودک نهایت سعی و تلاش خود را می‌کند و در این راه زحمت و مشکلات فراوانی را متحمل می‌شود.
این کارگردان با بیان اینکه تا به حال کارگردانی فیلم‎های سینمایی نسکافه داغ داغ، سنجاقک‎های برکه سبز و سرود تولد را کارگردانی کرده است، ادامه داد: کودکان و نوجوانان نیازمند یادگرفتن مفاهیمی همچون ایثار، صبر و شکیبایی، احترام به بزرگترها و معلمان و همچنین داشتن پشتکار و فعالیت تا رسیدن به موفقیت هستند و پرواز بادبادک‌ها با استفاده از یک روایت داستانی ساده این کار را انجام داده است.
وی در مورد عوامل این سریال گفت: دستیار اول کارگردان حسین محمدیان، مدیر فیلمبرداری شهاب نوروزیان، صدابردار احمد اصلانی، طراح چهره پردازی رحیم مهدی خانی، منشی صحنه سارا صالحی در این فیلم زحمات بسیاری کشیدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول