اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز:

جریان فتنه نمی‌تواند در انتخابات کاری از پیش ببرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز با بیان اینکه مردم با بصیرت تو دهنی بزرگی به جریان فتنه و انحرافی زده‌اند، گفت: در این انتخابات جریان فتنه و انحرافی نمی‌توانند قدمی برای موفقیت خود پیش ببرند.

جریان فتنه نمی‌تواند در انتخابات کاری از پیش ببرد
حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی سیاسی و نهضت روشنگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: امروز بیش از هشت ماه از حرکت‌های میدانی جریان انحرافی می‌گذرد، و مردم با ولایت‌مداری به آنان تو دهنی زدند و اعلام کردند که همواره حامی ولایت بوده و امنیت کشور و حفظ آرمان‌های انقلاب را می‌خواهند.
اسماعیلی بیان داشت: با تفاسیر موجود و وضعیتی که در مردم با بصیرت ما وجود دارد به طور قطع جریان‌های فتنه و انحرافی هر چه تلاش کنند در کار خود موفق نمی‌شوند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش روی مجلس اشاره کرد و ابراز داشت: تمام کاندیداها، مورد تایید هستند اما باید کسانی انتخاب شوند که تاثیر آنان در خدمت‌رسانی به مردم بهتر و در دفاع از ارکان انقلاب اسلامی محکم‌تر و در پیروی از ولایت فقیه نیز ثابت قدم‌تر باشند.
وی ادامه داد: امروز مردم ما از بصیرت و شعور سیاسی و فرهنگی بالایی برخوردار هستند و می‌دانند افرادی که می‌خواهند با گل، تعارف و شیرینی رای مردم را بخرند مورد تایید نیستند، چراکه به میزان همان مبلغ هزینه شده برای افراد، در زمان حضورشان در مجلس باز پس می‌گیرند.
اسماعیلی تصریح کرد: مردم به افرادی رای می‌دهند که روحیه آنان انقلابی و ارزشی بوده و با صداقت باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز همچنین با بیان اینکه انتخابات به‌عنوان یکی از صحنه‌های مبارزاتی نیاز به حضور فعال نیروهای سپاه و بسیجی دارد خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که افکار عمومی را نسبت به روش‌ها و اهداف کاندیداها آگاه کرده و با برنامه‌ریزی‌های مختلف به دنبال ارتقای بصیرت، بینش سیاسی، دینی و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب بین مردم جامعه باشیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول