اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی خبر داد

اعزام 260 دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی از اعزام 260 نفر از دانش‌آموزان خواهر بسیجی در دهم بهمن ماه سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

اعزام 260 دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد کاظمی یکشنبه‌ شب در جلسه کمیته هماهنگی بسیج دانش‌آموزی دشتی اظهار داشت: این بازدید دانش‌آموزان بسیجی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در قالب واحد عملی درس آمادگی دفاعی ویژه دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه در نظر گرفته شده است.
وی یکی از اهداف مهم در این اعزام را ترویج فرهنگ شهادت طلبی به نسل‌های کنونی انقلاب، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و خدا محوری عنوان و اضافه کرد: تحکیم پیوند با ارزش‌های نظام، امام (ره) و مقام معظم رهبری و آشنایی جوانان با رشادت‌های جوانان عزیز رزمنده در هشت سال دفاع مقدس است.  
مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان دشتی نیز گفت: در مرحله اول دانش‌آموزان دوم دبیرستان که شامل دانش‌آموزان پسر بود به مناطق جنوب اعزام شدند و در این مرحله اعزام خواهران بسیجی بعد از امتحانات ترم اول که در دهم بهمن است اجرایی می‌شود.
مهدی توپال افزود: در این مرحله دانش‌آموزان بسیجی دختر در مقطع دوم دبیرستان با هفت دستگاه اتوبوس در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
توپال یادآور شد: هدف از اعزام بصیرت‌افزایی و حرکت در راستای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و انقلاب درونی دانش‌آموزان در قالب آمادگی دفاعی است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش دشتی نیز گفت: از تمام دانش‌آموزان ثبت‌نام به عمل آمده و لیست نهایی آن‌ها و خادمین شهدا به بسیج فرهنگیان اعلام شده است.
احمد قائدی گفت: تمام دانش‌آموزان بیمه شده و خادمین شهدا نیز لیست‌بندی شده‌اند.
مدیر آموزش و پرورش دشتی نیز ضمن گرامیداشت 19 دی ماه سالروز قیام عظیم مردم قم گفت: این تجلی بصیرت در نهم دی ماه 88 نیز صورت گرفت و مردم قدرشناس ایران اسلامی برگ زرینی را در تاریخ انقلاب رقم زدند.
حسین زارعی افزود: آن چیزی که امروز در راهیان‌نور حائز اهمیت است این مسئله بزرگ است که همین برنامه‌های فرهنگی بوده که انقلاب را زنده نگه می‌دارد بنابراین ضروری است به‌صورت دقیق این امر انجام گیرد.
وی ادامه داد: در واقع باید بدانیم که همه این برنامه‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
 زارعی تصریح کرد: شهدا انقلاب را بیمه کردند و بر همه لازم است نسبت به شناسایی آنان بر نسل جوان اهتمام جدی داشته باشند.
وی گفت: امروز مدیریت بسیجی باید سرلوحه کار قرار گیرد و به صورت جدی به آن پرداخته شود و در اعزام راهیان‌نور نیز باید مدیر بسیجی بسازیم.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول