اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رامیان خبر داد

اعزام کاروان‌های راهیان نور رامیان در 3 مرحله

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رامیان گفت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب و غرب همچنان ادامه دارد و در آینده نزدیک سه مرحله اعزام خواهیم داشت.

اعزام کاروان‌های راهیان نور رامیان در 3 مرحله
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجیدعلی بیک در دیدار با مسئولان شهرستان رامیان اظهار داشت: بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور باعث می‌شود فرهنگ ایثار و شهادت بین همه افراد جامعه گسترش پیدا کند و به نسل‌های بعد هم انتقال یابد.
وی تصریح کرد: راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور ضمن یادآوری رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به جوانان، باعث بقا و امنیت بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رامیان خاطر نشان کرد: در مرحله اول 500 نفر از دانش آموزان پسر به منطقه عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.
علی بیک اضافه کرد: در مرحله دوم 250 نفر از بانوان هم به مدت پنج روز به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: ضمن اینکه تعداد بسیار زیادی از علاقه‌مندان هم از 15 اسفند ماه تا20 فروردین به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد و از نزدیک مناطقی که شاهد رشادت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان پاک ایران بوده را زیارت خواهند کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رامیان خاطر نشان کرد: با عنایت به هزینه‌هایی که اعزام زائران مناطق عملیاتی برای سپاه ایجاد می‌کند انتظار است همچون سنوات گذشته حمایت‌ها و مساعدت‌های مسئولان و مردم در انجام این حرکت‌های ارزشی وجود داشته باشد.
وی اذعان داشت: حضور جوانان و نوجوانان در مناطق جنگی روحیه مبارزه‌طلبی آنان را در برابر کفر و نفاق پرورش می‌دهد.
علی بیک افزود: با این اقدام، فرهنگ راهیان نور به داخل زندگی زائران راه پیدا می‌کند و به خانواده‌های آنان نیز ورود پیدا می‌کند و این همان چیزی است که مسئولان راهیان نور خواهان آن هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رامیان گفت: باید به جوانانی که هشت سال دفاع مقدس را ندیده و تجربه نکرده‌اند فرصت داد تا بتوانند در این عرصه فعالیت کنند.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول