اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد خانواده

بازار توزیع کتاب در دست مافیا است

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد خانواده گفت: با وجود اینکه در بحث تالیف و چاپ نخبگان و فعالان زیادی در استان کرمان داریم، اما در بحث توزیع کتاب دچار مافیای کشوری هستیم و مرکز کرمانشناسی در این زمینه می‌تواند به ناشران خصوصی کمک کند.

بازار توزیع کتاب در دست مافیا است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین سبزه‌صادقی در نشست استاندار کرمان با اصحاب قلم و اندیشه اظهار داشت: مهم‌ترین دلیل برگزاری این نشست تغییر و تحولی است که در مرکز کرمان‌شناسی صورت می‌گیرد.
صادقی افزود: مرکز کرمان‌شناسی در اساسنامه‌اش گسترده‌تر از یک ناشر مطرح شده و مسئول معرفی کرمان به جامعه ایرانی و جهانی است.
وی تصریح کرد: با وجود خدمات مطلوب مرکز کرمان‌شناسی در حد یک ناشر باقی مانده است و باید فعالیت‌‌های رسانه‌ای و پژوهشی در زمره فعالیت‌های این مرکز قرار گیرد.
سبزه‌صادقی گفت: مرکز کرمان شناسی دارای ظرفیت بسیاری است و با در اختیار گذاشتن فضای مناسب نخبگان زیادی می‌توانند با کمترین هزینه در حوزه‌های مختلف مانند تاریخ، جغرافیا و هنر کار علمی و شایسته‌ای در استان کرمان انجام دهند.
وی ابراز داشت: بزرگ‌ترین مشکل ناشران کرمان در چرخه تولید و مصرف بحث توزیع است.
سبزه‌صادقی ابراز داشت: با وجود اینکه در بحث تالیف و چاپ نخبگان و فعالان زیادی در استان کرمان داریم اما در بحث توزیع کتاب دچار مافیای کشوری هستیم و مرکز کرمان‌شناسی در این زمینه می‌تواند به ناشران خصوصی کمک کند.
وی متذکر شد: ایجاد کتابخانه تخصصی در حوزه کرمان در مرکز کرمان شناسی نیاز به فضای بیشتری دارد و یک نیاز اساسی برای پژوهشگران در استان کرمان است.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول