اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شهید باهنر خبر داد

انتشار 5 عنوان کتاب‌ در زمینه بچه‌های بم و مدیریت بلایا

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: 5عنوان کتاب‌ در زمینه بچه‌های بم و مدیریت بلایا چاپ شده، اما این کتاب‌ها در کرمان شناخته شده نیستند و در هیچ کلاس درسی مشاهده نشده‌اند.

انتشار 5 عنوان کتاب‌ در زمینه بچه‌های بم و مدیریت بلایا
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ سیامک زندرضوی یکشنبه شب در نشست اصحاب اندیشه و اهل قلم با استاندار کرمان اظهار داشت: اهمیت سازمان‌های غیردولتی و چگونگی فعالیت آن‌ها باید برای همه ادارات تبیین شود.
وی عنوان کرد: باید بیان کنیم که سازمان‌های غیردولتی می‌توانند چه فعالیت‌هایی در زمینه کارهای بر زمین مانده انجام دهند و در این راستا موضوع به خوبی تبیین شود.
زندرضوی با اشاره به فعالیت وی در انجمن دوستداران کودک کرمان یادآور شد: این انجمن از سال 82 در بم به منظور آموزش کودکان پیش‌دبستانی و بازمانده از تحصیل کار خود را آغاز کرده و این روند با تلاش سایر همکاران با جدیت ادامه دارد.
این استاد دانشگاه با اشاره به پنج عنوان کتاب به چاپ رسیده توسط اعضای این انجمن متذکر شد: این کتاب‌ها در زمینه بچه‌های بم و مدیریت بلایا است، اما این کتاب‌ها در کرمان شناخته شده نیستند و در هیچ کلاس درسی مشاهده نشده‌اند.
زندرضوی در پایان اذعان داشت: کودکان به عنوان اولویت‌های جامعه ما محسوب می‌شوند و در پناه آموزش می‌توانند توانا و روحیه پیشگیرانه‌ محور داشته باشند. به گزارش فارس، این استاد دانشگاه خواهان معرفی و توزیع این کتاب‌ها در میان کتابخانه‌ها و دانش‌آموزان شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول