اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد

روستای بدون برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت انقلاب اسلامی هیچ روستای بدون برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

روستای بدون برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد
منوچهر حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در بسیاری از زمینه‌ها خدمات ارائه شده از نیاز مردم پیشی گرفته که خدمات آموزش عالی در نظام اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از این موارد است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این استان هیچ روستای بدون برق وجود ندارد افزود: بر اساس آمار موجود 400 روستا در این استان همه امکانات آب، برق، گاز و تلفن را با هم دارند که این از افتخارات انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: امروز هیچ فردی نمی‌تواند در استان کهگیلویه و بویراحمد ادعا کند که متقاضی تحصیل در مراکز آموزش عالی است ولی امکان آن برایش فراهم نباشد.
این مسئول ارشد در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: گسترش خدمات بهداشتی از جمله ساخت مراکز و خانه‌های بهداشت در روستاها نیز از جمله مواردی است که خدمات انجام گرفته در آن در حد نیاز مردم بوده و در این شاخص نیز در وضعیت خوبی قرار داریم.
حبیبی گفت: بزرگ‌ترین مصوبه آموزشی دولت در مجموع سفرهای خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، احداث یک هزار کلاس درس بوده که تاکنون حدود 900 کلاس درس آماده و بقیه آن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.
وی ابراز داشت: ساخت این مقدار کلاس درس موجب یک تحول بنیادین در نظام اموزشی این استان خواهد شد و می‌تواند وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را در این شاخص نیز به حد مطلوب برساند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیگر خدمات دولت در نظام آموزشی این استان عنوان کرد: پنج هنرستان شبانه‌روزی در سطح این استان در حال ساخت است که هنرستان دهدشت و گچساران در مرحله تکمیل و بقیه در حال اجرا هستند.
این مسئول اذعان داشت: بالا بردن سطح خدمات به ویژه در آب، برق و گاز در روستاها از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد است که در این زمینه خدمات خوبی به برکت انقلاب صورت گرفته ولی همچنان جای کار وجود دارد.
حبیبی در پایان متذکر شد: وقتی خدمات به روستاها بروند، مهاجرت معکوس می‌شود و این همان چیزی است که همه مسئولان و دلسوزان نظام به دنبال آن هستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول