اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت:

دولت برای آبادانی روستاها نیازمند همکاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: دولت برای توسعه، عمران و آبادانی روستاها نیازمند همکاری و همیاری مردم است.

دولت برای آبادانی روستاها نیازمند همکاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت جلال غفاری در جلسه‌ای که به منظور بررسی مسائل و معضلات پلدشت برگزار شد، اظهار داشت: محیط روستا برای خود مردم است و اگر آنها نخواهند و تلاش نکنند امر توسعه و پیشرفت محقق نمی‌شود.
وی با بیان اینکه روستائیان با همیاری خود زمینه حل مشکلات موجود و توسعه روستاها را فراهم کنند، افزود: می‌توان با راهنمایی معتمدان محلی و برگزاری جلسات مستمر با آنها و جلب نظرات آنها گام‌های مؤثری را در رسیدن به اهداف دولت در کاهش مشکلات اجتماعی به ویژه در شهرستان پلدشت برداشت.
فرماندار پلدشت از مردم خواست در راستای حل مشکلات با همیاری و مساعدت خود، مسئولان را یاری کنند تا بتوانیم در پیشبرد و تسریع در کارها انجام وظیفه کنیم.
وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم همگان باید دست در دست هم داده و با همت و کار مضاعف زمینه توسعه و حل مشکلات موجود را رقم بزنیم.
این مسئول با بیان اینکه معتمدان محلی راهنمای مسئولان در شناخت مشکلات منطقه هستند، اظهار داشت: این امر می‌تواند در حل سریع‌تر مسائل و معضلات منطقه بسیار مؤثر باشد.
وی اضافه کرد: پلدشت راه توسعه را به خوبی می‌پیماید و مشارکت فعال بین مسئولان و مردم می‌تواند این توسعه را شتاب بیشتری ببخشد.
به گفته این مسئول خدمات دولت در منطقه بی‌بدیل و ستودنی بوده به گونه‌ای که هر کدام در رفع محرومیت از منطقه بسیار مؤثر است.
غفاری اظهار امیدواری کرد مشکلات شهرستان مرزی پلدشت با گذشت زمان و با دریافت اعتبارات لازم از سوی دولت و تلاش همه مسئولان نظام در آینده برطرف شود. 
فرماندار پلدشت با تأکید بر همکاری و همیاری اهالی روستا و استفاده از فرصت‌های به ‌دست آمده از حضور مسئولان در روستاها عنوان کرد: روستائیان باید از این فرصت‌های به‌ دست آمده استفاده کرده و با ارائه مشکلات به مسئولان و همچنین همیاری با ایشان زمینه حل مشکلات موجود و توسعه روستاها را رقم بزنند.
در این جلسه تعدادی از معتمدان محلی پلدشتی به برخی از مشکلات شهرستان از جمله عدم استقرار ادارات به ویژه شبکه بهداشت، آب و فاضلاب روستایی، بیمه خدمات درمانی و تأمین اجتماعی و نبود پزشک متخصص در بیمارستان و همچنین پایین بودن سطح بهداشت در روستاها اشاره کردند و خواستار حل آنها شدند.
انتهای پیام/آ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول