اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سقز عنوان کرد

مقاوم‌سازی 4000 واحد روستایی سقز در مقابل زلزله

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان سقز از مقاوم‌سازی 4 هزار و 300 واحد مسکونی روستایی و حاشیه شهر این شهرستان در مقابل زلزله خبر داد.

مقاوم‌سازی 4000 واحد روستایی سقز در مقابل زلزله
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل رستم‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد حوادث شهرستان سقز که با حضور اعضای ستاد حوادث غیرمترقبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 41 نوع حادثه مختلف طبیعی وجود دارد که باید ما همیشه در مقابل این حوادث آمادگی لازم را داشته باشیم.
وی در ادامه با بیان اینکه حوادث هیچ وقت خبر نمی‌کند، بر آمادگی ادارات عضو ستاد حوادث غیرمترقبه این شهرستان برای مقابله با هرگونه حادثه طبیعی و غیر منتظره تاکید کرد.
معاون فرماندار شهرستان سقز در ادامه بیان داشت: کشور ما جزو 10 کشور حادثه‌خیز دنیا است که همواره در آن بلایای طبیعی زیادی روی می‌دهد و این نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتری برای آگاهی دادن به مردم است.
رستم‌پور اضافه کرد: ستاد حوادث اعتبارات کافی را در اختیار دارد و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای برای امدادرسانی مشکلی از لحاظ اعتبار برای تهیه وسایل و سایر موارد مصرف مردم وجود ندارد.
عبدالرحمان بهرامی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سقز هم از روی دادن زلزله‌ای به بزرگی دو ریشتر در هفتم دی ماه جاری در سقز خبر داد و گفت: این زمین لرزه نشان از حادثه‌خیز بودن منطقه است.
در ادامه این جلسه رؤسای 18 اداره گزارشی از اقدامات صورت گرفته و آموزش‌های داده شده به پرسنل خود را برای هرگونه اقدام و کمک‌رسانی بیان کردند.
انتهای پیام/خ30/د1000     
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول