اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار به راه روستایی بنه‌عباس

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار به راه روستایی بنه‌عباس خبر داد.

اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار به راه روستایی بنه‌عباس
احمد خرم‌روز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش پیرامون مشکلات روستای بنه‌عباس اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و مسائل روستاهای بخش یکی از اهدافی است که بخشداری آبپخش با تمام توان در راستای آن گام برمی‌دارد.
بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: در ماه‌های اخیر در مراحل مختلف به منظور آشنایی با مسائل و مشکلات ایشان حضور داشته‌ام و حل مشکلات ایشان را به عنوان یکی از اولویت‌های بخشداری آبپخش قرار داده‌ایم.
خرم‌روز بیان داشت: راه عامل ارتباط و به تبع آن پیشرفت، توسعه، عمران و آبادانی است و در ماه‌های اخیر چندین مرحله با مسئولان ذی‌صلاح مذاکراتی پیرامون رفع مشکل راه روستایی بنه‌عباس که در واقع مسیر ارتباطی سه روستای بنه‌عباس، گناوکان و مشفق‌آباد با مرکز بخش است، داشته‌ایم.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های بخشداری آبپخش در سال گذشته این پروژه مجددا آغاز شده و پیشرفت‌های نسبتا خوبی در عملیات اجرایی این پروژه حاصل شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه ایجاد چند پل و هموارسازی مسیر از آن جمله فعالیت‌هایی است که در ماه‌های گذشته در این مسیر صورت گرفته است، عنوان داشت: بنابر اعلام کارشناسان این پروژه تاکنون قریب به 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
بخشدار آبپخش تصریح کرد: برای فعالیت مجدد این پروژه مبلغ 2 میلیارد ریال مصوب شده و با تخصیص این اعتبار گام‌‌های بلندی در راستای توسعه این راه روستایی برداشته خواهد شد.
خرم‌روز با بیان اینکه توسعه کشاورزی یکی از عوامل مهم در زمینه ایجاد اشتغال است اذعان داشت: اشتغالزایی و ایجاد اشتغال یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های دولت است و عرصه کشاورزی ظرفیت لازم برای ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد را داراست.
وی ادامه داد:  در حال حاضر بیش از سه هزار نفر از اهالی بخش آبپخش به طور فصلی در طول سال در اشتغال‌ کشاورزی فعالیت دارند و با برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی می‌توانیم زمینه را برای ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد ایجاد کنیم.
بخشدار آبپخش با بیان اینکه اعتبارات حوزه کشاورزی بخش آبپخش در سال جاری 16 میلیارد ریال است، یادآور شد: این اعتبار زمینه را برای رشد و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی بخش مهیا می‌سازد و در سالی که مقام معظم رهبری آن را به "جهاد اقتصادی" مزین کرده‌اند، تلاش خود را برای رونق صنایع کشاورزی و اقتصاد بخش بکار گیریم.
وی خاطر نشان کرد: در بخش آبپخش، به ویژه روستاهای این بخش پتانسیل‌های کشاورزی بالایی وجود دارد که با تلاش و مساعدت باید در راستای شکوفایی این پتانسیل و توان تلاش کنیم.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول