اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

کاندیداها با توجه به امکانات وعده دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کاندیداها باید وعده‌های قابل تحقق برای جلب نظر مردم مطرح کنند به طوریکه با توجه به امکانات باید قول دهند.

کاندیداها با توجه به امکانات وعده دهند
آیت‌الله علی‌اکبر قره‌باغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: افرادی که برای به دست آوردن کرسی‌های نمایندگی مجلس نهم نامزد شده‌اند باید با توجه کردن به قابلیت‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود برنامه‌هایی تدوین کرده و به اطلاع همه مردم برسانند.
وی تصریح کرد: به طور قطع در هر یک از شهرستان‌ها به عبارتی در حوزه‌های انتخابیه بعضی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌ها وجود دارد، از طرف دیگر مشکلات و کاستی‌های مختلف هم در حوزه‌های گوناگون به طور طبیعی دیده می‌شود لذا می‌طلبد نامزدها با مطالعه این قبیل مسائل در راستای تدوین برنامه و چشم‌انداز برای آینده کاری خود مبادرت کنند.
این مسئول خاطر نشان کرد: کاندیداهای نمایندگی مجلس باید از طریق مطالعه کردن ضوابط و قوانین موجود به یک شناخت حقیقی نسبت به نماینده واقعی و وظایف وی برسند چرا‌که در اینصورت بعد از رأی آوردن بهتر و بیشتر می‌توانند برای خدمت به اقشار مختلف جامعه گام بردارند.
قره‌باغی ادامه داد: نامزدهای انتخابات باید در ایام تبلیغات به معنای واقعی کلمه در چارچوب قانون و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند چراکه در اینصورت بیش از پیش اعتماد اقشار مختلف جامعه را کسب خواهند کرد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری مردم را در این برهه از تاریخ دارای رسالت سنگین دانست و تصریح کرد: مردمی که پای صندوق‌های رأی برای انتخاب فرد یا افراد مورد نظر خود حاضر می‌شوند باید بدانند برای سرنوشت چهار سال آینده کشور در حال تصمیم‌گیری هستند بر این اساس می‌طلبد در انجام این رسالت سنگین بیش از پیش دقت کرده و احساس مسئولیت کنند تا افرادی متعهد به انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) همچنین دلسوز برای کشور انتخاب شوند.
قره‌باغی خاطر نشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی سال جاری نسبت به انتخابات‌های برپا شده در 33 سال گذشته از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه هم‌اکنون تحول اساسی در سطح منطقه و کشورهای مختلف دنیا روی داده است، از طرف دیگر ملت بزرگ ما یکی از توطئه‌های بزرگ دشمن مبنی بر فتنه 88 را در حماسه 9 دی خنثی کرده‌اند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: به دلیل وقوع انواع فعل و انفعالات در کشورهای مختلف دنیا، ایادی استکبار جهانی به تحول‌ها و رویدادهای اجتماعی ایران چشم دوخته‌اند از این رو می‌طلبد ملت بزرگ ایران با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی پایبندی خود به انقلاب را مقابل دشمنان به معرض نمایش بگذارند.
انتهای پیام/آ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول