اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین:

برگزاری پرشور انتخابات مخالفان نظام را بیشتر مایوس می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: برگزاری پرشور انتخابات مخالفان نظام را بیشتر مایوس می‌کند.

برگزاری پرشور انتخابات مخالفان نظام را بیشتر مایوس می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، حسین پروین افزود: انتخابات نماد مردم‌‏سالاری دینی و عامل پایداری ملت ایران است که علاوه بر اینکه پایه‌های نظام را مستحکم‌تر از قبل می‌کند به همان اندازه کشور را در برابر فتنه و ضربه دشمنان پلید و بدطینت واکسینه خواهد کرد.
براساس گزارش فرمانداری، وی اظهار کرد: انتخابات، عالی‌ترین نماد مشارکت و حضور مردم در صحنه است و مشارکت عمومی در انتخابات نشان ‌دهنده همبستگی ملی است که کشور را در مقابل هر توطئه‌ای مصون و محفوظ نگه می‌دارد.
پروین با اشاره به اهمیت انتخابات در توسعه یافتگی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور، تاکید کرد: انتخابات برای سرنوشت آینده و پیشرفت کشور از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی در ادامه از آمادگی کامل حوزه انتخابیه قصرشیرین برای برگزاری انتخابات با نشاط خبر داد و گفت: مقدمات و امکانات لازم در این خصوص فراهم شده است.
فرماندار قصرشیرین افزود: 3 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و امنیتی در روند برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مشارکت دارند.
پروین از مشخص شدن 189 صندوق و شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه خبر داد و اضافه کرد: 73 شعبه ثابت و سیار در حوزه فرعی سرپل ذهاب، 80 شعبه ثابت و سیار در حوزه فرعی گیلانغرب و 36 شعبه ثابت و سیار در حوزه اصلی قصرشیرین در روز برگزاری انتخابات آرای مردم را جمع می‌کنند.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 24هزار نفر جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول