اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی:

برنامه‌های دهه فجر تریبون کاندیداها نباشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های دهه فجر نباید تریبون و فرصتی برای تبلیغات کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی شود.

برنامه‌های دهه فجر تریبون کاندیداها نباشد
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری عصر امروز در نشست اعضای هیئت‌های نظارت و اجرایی شهرستان سلماس اظهار داشت: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به تهدیدات دشمنان از حساسیت خاصی برخوردار است کما اینکه مردم آگاه و بابصیرت ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر مثل گذشته این تهدیدات را خنثی خواهند کرد.
وی افزود: برنامه‌ها باید به صورتی برنامه‌ریزی شود تا نسل‌های سوم و چهارم که انقلاب را از نزدیک ندیده‌اند، بتوانند ارزش‌ها و آرمان‌های آن را درک کنند.
نیساری اضافه کرد: اعضای هیئت نظارت نباید به طرفداری از کسی و نه علیه کسی عمل کنند.
امام جمعه شهرستان سلماس نیز در این نشست گفت: هیئت‌های نظارت و اجرایی باید طبق قانون و شرع به وظیفه خود عمل کنند و بی‌طرفی را به اثبات برسانند.
حجت‌الاسلام سید محمد موسوی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در دنیا تنها انقلابی است که بعد از پیروزی، استقلال خود را حفظ کرد و به شرق و غرب وابسته نشد.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این انتخابات نسبت به دوره‌های قبل از حساسیت بیشتری برخوردار است و ما نباید اجازه دهیم که استفاده سوئی علیه آن صورت گیرد.
امام جمعه سلماس با بیان اینکه تعمیق آرمان‌های انقلاب اسلامی از راهبردهای دهه فجر امسال است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وجود همه دسیسه‌ها، خطرات و توطئه‌هایی که‌ علیه آن انجام شده است، همچنان مقتدر و رو به پیشرفت حرکت می‌کند.
وی افزود: این مسئله نشان‌دهنده آن است که این انقلاب دارای عظمتی بزرگ و وصف‌ناشدنی است.
موسوی ادامه داد: یکی از عوامل عمده پایداری انقلاب سه ضلع رهبری، مردم و مکتب است که در حقیقت با مشارکت این سه ضلع انقلاب اسلامی بر همه توطئه‌ها پیروز شده است.
امام جمعه سلماس تصریح کرد: دهه فجر و ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی دارای اهمیت بسیار زیادی است چرا‌که در حقیقت دهه فجر، انقلاب و انقلابیان را یک ‌بار دیگر به‌‌روزرسانی می‌کند.
انتهای پیام/آ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول