اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی:

وظیفه مجریان انتخابات مشارکت حداکثری مردم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی فرماندار دشتی گفت: وظیفه ما مسئولان فراهم کردن زمینه مشارکت حد اکثری مردم و ایجاد هماهنگی هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی است که این هماهنگی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان وجود دارد.

وظیفه مجریان انتخابات مشارکت حداکثری مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حسین باغداری پیش از ظهر امروز در همایش مشترک هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسان و دست اندرکاران انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های دشتی و تنگستان همه انتخابات را در کشور مهم عنوان کرد و اظهارداشت:  بحث نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای چندین شاخصه است که نخستین شاخص آن نخستین انتخابات بعداز جریان فتنه سال 88 است
معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتی با بیان این‌که نگاه‌های داخلی و خارجی به این انتخابات دوخته شده است، افزود: دشمن این انتخابات را رصد می‌کند و می‌خواهد شانس خودش را در انتخابات امتحان کند اما بار دیگر شاهد شکست سنگینی برای دشمنان خواهیم بود.
وی بیداری اسلامی در کشورهای مصر، لیبی، یمن، اردن، بحرین و تونس را سومین شاخص مهم انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی دانست و ادامه داد: حضور گسترده و عظیم مردم در این انتخابات موجب تقویت روحی مردم این کشورها می‌شود.
باغداری تصریح کرد: پس از گذشت 33 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز بر عزت و عظمت این نظام مردمی افزوده شده و در میان این موفقیت‌های درخشان  ایران سرفراز اسلامی به عنوان الگوی دنیا شده است.
وی رمز موفقیت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را لطف و عنایت خدا، عزم عمومی مردم و دست اندرکاران انتخابات دانست و گفت: هیئت‌های نظارتی، اجرایی و بازرسی با همدلی و هماهنگی یکدیگر می‌توانند زمینه حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند که این امر موجب می‌شود تا بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار جهانی نشان دهیم که همچنان ملت ایران پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه است.
باغداری توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را چهارمین شاخص انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت‌های آینده جهان در حال مطرح شدن است و غیر از این نیز یک الگو دهی برای نظام‌های حاکمیتی جهان است.
وی خاطرنشان کرد: در بعضی از قسمت‌ها ما نسبت به برنامه پیش‌بینی شده چشم‌انداز جلو‌تر هستیم بنابراین این انتخابات و مجلسی که تشکیل می‌شود نقش بسیار مهمی دارد زیرا وجود یک مجلس قوی، اعتقادی و مکتبی موجب تسهیل در این پیشرفت می‌شود.
باغداری افزود: وظیفه ما مسئولان فراهم کردن زمینه مشارکت حد اکثری مردم و ایجاد هماهنگی هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی است که این هماهنگی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان وجود دارد.
وی انتخابات سالم و دقیق را مهم عنوان کرد و گفت: ما شاهد بی‌طرفی کامل از سوی هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات هستیم.
معاون سیاسی امنیتی فرماندار دشتی افزود: رصد تحرکات انتخاباتی و تجزیه و تحلیل این تحرکات و داشتن بینش عمیق مطابق با خواسته‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را از دیگر اموراتی ذکر کرد که باید توسط این هیئت‌ها انجام شود.
وی هدف عمده دشمن تلاش در جهت کاهش حضور مردم است و این تلاش‌ها در مناطق ما هم وجود دارد که باید هوشیار باشیم.
باغداری یادآورشد: ستادهای انتخابیه کاندیداها شیوه‌هایی به کار گیرند که تنش بین آن‌ها به وجود نیاید.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول