اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استقبال وزارت آموزش و پرورش از جشنواره روابط عمومی‌های برتر هرمزگان

خبرگزاری فارس: وزارت آموزش و پرورش از جشنواره‌ روابط عمومی‌های برتر هرمزگان استقبال کرد.

استقبال وزارت آموزش و پرورش از جشنواره روابط عمومی‌های برتر هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، به دنبال اعلام فراخوان برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر آموزش و پرورش استان که مقرر است در اردیبهشت سال آینده همزمان با روز روابط عمومی برگزار شود، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ضمن استقبال از این ایده اظهار داشت: این حرکت نو می‌تواند زمینه همگرایی، هم‌افزایی اطلاعات و استفاده از تجارب یکدیگر در عرصه روابط عمومی را فراهم کند که از آن می‌توان به عنوان یک الگوی مبتکرانه یاد کرد.
علی فرهادی در نشست هم اندیشی روسای روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سراسر کشور افزود: بنا داریم با حضور در این جشنواره از نزدیک فعالیت روابط عمومی‌های هرمزگان را مورد ارزیابی قرار دهیم که قطعا این بستر می‌تواند زمینه پویایی و بالندگی تعلیم و تربیت را فراهم کند.
وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر این، زمینه حضور روسای روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور و بازدید از این جشنواره فراهم است که از نزدیک ضمن استفاده از تجربه ایجاد شده برای اجرای آن در سراسر کشور، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را نیز ارائه کنند.
فرهادی همچنین در پاسخ به گزارش رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان در خصوص فوق برنامه‌های آموزشی پرورشی برای توسعه اهداف کمی و کیفی آموزش و پرورش از جمله سیمای مدرسه، اخبار جوانه‌ها، توسعه کیفی اطلاع‌رسانی در رسانه‌های جمعی، انتشار مجله تخصصی موج آوا و ... بیان داشت: بدون شک این قبیل ایده‌ها می‌تواند در تببین اهداف کلان آموزش و پرورش بسیار موثر باشد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول