اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفند ماه در استان مرکزی صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره نواهای حماسی دفاع مقدس‌

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری نخستین جشنواره موسیقی‌ و نواهای حماسی دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد.

برگزاری جشنواره نواهای حماسی دفاع مقدس‌
محمدحسن افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش پاپ و اصیل ایرانی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انجمن موسیقی استان مرکزی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این جشنواره اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان وقت اداری 30 بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مضمون اشعار این جشنواره باید پیرامون انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و دفاع مقدس باشد، خاطر ‌نشان کرد: از بین آثار رسیده دو اثر موسیقی پاپ و دو اثر موسیقی اصیل ایرانی انتخاب خواهند شد و به هر یک از چهار اثر انتخاب شده 12 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.
افشاری بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و پرداختن به حماسه دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های انجمن موسیقی استان گفت: خوشبختانه انجمن موسیقی استان مرکزی در یک سال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی داشته است و در سال جاری چند‌ کنسرت موسیقی را برگزار کرده است.
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: مجوز برگزاری چند کنسرت موسیقی بعد از ایام اربعین و صفر نیز ‌گرفته شده و تا پایان سال شاهد برگزاری چند‌ کنسرت موسیقی در استان خواهیم بود.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول