اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان:

تبلیغات در دفاع مقدس چاشنی پیروزی عملیات‌ها بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: نقش نیروهای تبلیغات در دوران دفاع مقدس در پیروزی عملیات‌ها بسیار مؤثر بود و مانند چاشنی عمل می‌کرد.

تبلیغات در دفاع مقدس چاشنی پیروزی عملیات‌ها بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی پنجشنبه شب در نشست هم‌اندیشی ستاد کنگره شهدای تبلیغات لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس برگزاری کنگره شهدا را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: باید کاری در خور منزلت شهدای این حوزه انجام شود.
وی با بیان اینکه در این مسیر باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود نهایت بهره‌برداری را به عمل آورد، تصریح کرد: با بررسی نقش فرهنگ تبلیغات در جبهه می‌توان، گفت که تبلیغات مانند چاشنی مهمی عمل می‌کرد که نتیجه آن خروجی موفقیت‌آمیز بسیاری از عملیات‌ها بود.
موسوی خاطرنشان کرد: باید نقش قرآن، نهج‌البلاغه، مفاتیح‌الجنان و تاریخ اسلام را در تبلیغات دوران دفاع مقدس مورد کنکاش قرار داد و با توجه به شرایط روز، بهره‌برداری کرد.
وی بر انجام یک کار قوی و شاخص پیرامون شهدای تبلیغات تأکید کرد و گفت: با زمان‌بندی مناسب و بهره‌مندی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود، کاری در خور شأن شهدای تبلیغات انجام شود.
حجت‌الاسلام علی عرب‌پور مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای تبلیغات بر نوآوری در محتوا و صحنه‌چینی مراسم تأکید کرد و ابراز داشت: کار فرهنگی برای شهدا باید وزین و سنگین باشد و در اجرا از ایده و فکر نو بهره بگیریم.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول