اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه

نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به منظور جمع‌آوری خاطرات خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان کرمانشاه جشنواره خاطره‌نویسی استانی دفاع مقدس را برگزار می‌کند.

نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به منظور جمع‌آوری خاطرات خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و سایر اقشار مردم استان در هشت سال دفاع مقدس با همکاری سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی نخستین جشنواره خاطره‌نویسی استانی با موضوع دفاع مقدس را برگزار می‌کند.
براساس این گزارش، موضوعات این جشنواره اعزام به جبهه، لحظه‌های نبرد، لحظه‌های شهادت همرزمان، بمباران شهرها، خاطرات جبهه‌های کرمانشاه و پاوه، پشتیبانی در دفاع مقدس، امدادرسانی در جبهه و بمباران‌ها، تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، راهیان نور، خاطرات شهدا، والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان، فرماندهان و غیره است.
این گزارش می‌افزاید: خاطرات باید حداکثر ۱۰ صفحه و حداقل دو صفحه تایپ شده با فونت 14 در صفحات یکطرفه بوده و به شکل داستانی نباشد.
خاطرات همچنین باید دارای عناصر اصلی زمان، مکان و استناد بوده و از انسجام و ‌پیوستگی حوادث و وقایع برخوردار باشد.
برای بیان خاطرات دوره زمانی خاصی در نظر گرفته نشده است و ارسال خاطرات توسط افرادی که اقدام به جمع‌آوری خاطرات دفاع مقدس کرده‌اند با ذکر نام گوینده و منبع بلامانع است.
علاقمندان می‌توانند خاطرات خود را تا پنجم اسفند به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان موید، جنب پارک شیرین، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌ استان کرمانشاه ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 7270259، 7223852 و 7238600 تماس بگیرند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول