اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تاسیس کتابخانه‌های باز در همه مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تاسیس کتابخانه‌های باز در همه مراکز بهداشتی و درمانی این استان خبر داد.

تاسیس کتابخانه‌های باز در همه مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی ظهر امروز در جلسه مشترک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: این دانشگاه در حوزه سلامت رسالت خطیری را به ‌ویژه در مورد اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش‌های بهداشتی به مردم به عهده دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاسیس پایگاه خبری وب‌دا یک اقدام ارزشمند در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی است که امیدواریم این پایگاه به نقش موثر خود در این استان به خوبی عمل کند.
وی بیان داشت: ارتباط تنگاتنگی میان دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد این استان وجود دارد که در همین راستا پایگاه خبری اطلاع‌رسانی وب‌دا دفتر یاسوج مورد حمایت این اداره‌کل خواهد بود.
کمالوند ادامه داد: تفاهم‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف میان دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته که همه آن‌ها عملی خواهد شد.
وی ایجاد کتابخانه‌های باز در سراسر مراکز بهداشتی و درمانی و خوابگاه‌های دانشجویی را یکی از این تفاهمات اعلام کرد و ابراز داشت: بدون شک این اقدام برای تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی موثر خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اعطای 5 هزار بن الکترونیکی به مبلغ 400 هزار ریال به دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از دیگر اقداماتی است که در راستای همکاری و تعامل با جامعه دانشگاهی انجام می‌شود.
کمالوند همچنین از شناسایی 6 خبرنگار ویژه حوزه سلامت در پایگاه اطلاع‌رسانی وب‌دا دفتر یاسوج خبر داد و گفت: این افراد با معرفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کارت خبرنگاری دریافت می‌کنند.
سید حسام‌الدین نبوی‌زاده نیز در این دیدار گفت: حوزه سلامت از موضوعات حساس و نیازهای ضروری مردم است که این دانشگاه همه تلاش خود را در راستای اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش‌های لازم و به‌موقع به مردم به کار بسته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: تاسیس پایگاه اطلاع‌رسانی وب‌دا می‌تواند در حوزه اطلاع‌رسانی نقش موثری را ایفا کند.
وی با تقدیر از مدیریت دستگاه فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: بدون شک تعامل میان دستگاه‌ها و مسئولان موجب افزایش کمی و کیفی خدمات به مردم می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول