اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی گناباد:

فضای کتابخانه‌ها باید برای تبادل افکار و مطالعه جوانان آماده باشد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گناباد گفت: باید فضای کتابخانه‌ها برای تبادل افکار، جمع‌آوری اطلاعات و مطالعه جوانان آماده باشد.

فضای کتابخانه‌ها باید برای تبادل افکار و مطالعه جوانان آماده باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمدحسن عاشوری ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی گناباد که در محل کتابخانه شهید مطهری برگزار شد، اظهار داشت: باید فضای کتابخانه‌ها برای تبادل افکار، جمع‌آوری اطلاعات و مطالعه جوانان آماده باشد. 
بخشدار مرکزی گناباد افزود: در همین راستا همه مسئولان باید تلاش کنند تا زمینه و فضاهای مناسبی جهت جذب این قشر آسیب‌پذیر فراهم شود.
فرماندار گناباد نیز اظهار داشت: از طریق اداره امور کتابخانه‌ها با هیئت‌امنا مسجد علی اکبری واقع در جنب جهاددانشگاهی مذاکره شده تا در صورت امکان طبقه بالای هیئت جهت مطالعه در اختیار جوانان قرار بگیرد.
محمد صفایی افزود: مراکز کانون پرورش‌فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و دو با هماهنگی اداره آموزش و پرورش از طریق مکاتبه با کلیه دبستان‌ها به‌صورت تخصصی برای قشر دبستانی انجام فعالیت کنند.
وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کتابداران شهرستان از طریق فرمانداری و استانداری پیگیری شود. جلسه برنامه‌ریزی آموزش عمومی کتاب‌یاران با مدیریت اداره امور کتابخانه‌ها و اداره ارشاد، آموزش و پرورش و دانشگاه‌های علوم پزشکی، آزاد و پیام‌نور برگزار شود.
صفایی افزود: کلاس‌های آموزش عمومی برای کتاب‌یاران کتابخانه‌های عمومی، مدارس و دانشگاه‌ها با مدیریت اداره امور کتابخانه‌ها و همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها برگزار شود.
وی افزود: کتابخانه پارک امت بیدخت که توسط شهرداری بیدخت و کتابخانه پارک دانشگاه آزاد اسلامی گناباد که توسط شهرداری احداث شده است به مدت سه سال در اختیار اداره امور کتابخانه‌ها قرار گرفته و پس از اتمام سه سال در اختیار خود شهرداری‌ها قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: بحث تشویق و ترغیب دانش‌آموزان و دانشجویان برای استفاده و بازدید از کتابخانه‌ها همانند قبل با همکاری ارگان‌های ذی‌ربط پیگیری و انجام شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول