اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهشت زهرا (س) صورت گرفت

برگزاری مراسم دومین یادواره 2000 شهید جنوب تهران

خبرگزاری فارس: مراسم دومین یادواره دو هزار شهید جنوب تهران با حضور مسئولان، ائمه جماعات و خانواده‌های معظم شهدا در سالن ندبه بهشت زهرا (س) برگزار شد.

برگزاری مراسم دومین یادواره 2000 شهید جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از سازمان فرهنگی بهشت زهرا (س)، مراسم دومین یادواره دو هزار شهید جنوب تهران با حضور مسئولان، ائمه جماعات و خانواده‌های معظم شهدا در سالن ندبه بهشت زهرا (س) برگزار شد.
این مراسم با عنوان ستارگان جاوید و با حضور معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصالح یاسینی امام جمعه خاورشهر، مجتبی یزدانی شهردار منطقه 15، معاونت پ‍ژوهشی بنیاد شهید، فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر، مسئولان منطقه 15، ائمه جماعات، شورایاران، بسیجیان و جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و ... برگزار شد.
معاون بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ در این جلسه با تاکید بر استوار نگه‌داشتن پرچم ایثار، شهادت و استقامت، گفت: بنیاد شهید طرحی به نام معتمدین معین دارد که از بین جامعه ایثارگری تشکیل شده و از تمام عزیزان می‌خواهم که با مشارکت در این طرح که خدمتگزاری به خانواده شهداست بنیاد را یاری کنند.
فرامک بوذری افزود: طرح سپاس و مراجعه خادم به مخدوم که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است با هدف تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا از چند روز پیش آغاز شده و ظرف چهار ماه اجرا می‌شود که در این طرح نیز با همکاری مدیران و مسئولان شهرداری منطقه 15 ضمن مراجعه به منزل خانواده‌های شهدا که وظیفه ذاتی ماست به آنان خدمتگزاری می‌کنیم.
امام جمعه خاورشهر نیز در ادامه این مراسم به نمایندگی از شهرداری منطقه 15 با اشاره به روایاتی در تشریح مقام والای شهدا، گفت: مرگ برای همه ما مقدر شده ولی هیچ مرگی به اندازه شهادت در راه خدا ارزشی ندارد و شهادت فی سبیل الله را از انبیا و اولیاء خدا به ارث برده‌ایم.
حجت الاسلام والمسلمین سیدصالح یاسینی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر وظیفه ما این است که با اعمال، رفتار، گفتار و کردار خود راه شهدا را ادامه داده و پیام خون شهدا را به نسل‌های آینده که دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ندیده‌اند انتقال دهیم و آرمان شهدا را به آنان معرفی کنیم.
امام جمعه خاورشهر در ادامه به عملکرد منطقه 15 نظیر برگزاری 60 مراسم یادواره شهدا در سطح محلات منطقه، دیدار با 450 خانواده معظم شهدا، اعزام شش هزار نفر از خانواده معظم شهدا به اردوی راهیان نور، نامگذاری معابر و 10 مجموعه بزرگ ورزشی و فرهنگی به نام شهدای منطقه، اجرای 120 برنامه فرهنگی با محوریت شهدا و ... اشاره کرد.
بر پایه این گزارش، در این مراسم برنامه مداحی به مناسبت دهه دوم صفر نیز اجرا شد.
انتهای پیام/و۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول