اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

یادواره شهدای سپیدار و جلیل و بابکان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره شهدای سپیدار و جلیل و بابکان در روزهای آینده در ماه جاری خبر داد.

یادواره شهدای سپیدار و جلیل و بابکان برگزار می‌شود
علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: وظیفه ما مسئولان این است که حماسه‌های شهدا را به درستی به نسل جوان منتقل کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان ایثارگر ما در مقابل ارتش متجاوز بعث عراق مردانه ایستادگی کرده و نام خود را در تاریخ شجاعت‌ها و دلاور‌ی‌ها جاودانه کردند.
این مسئول تأکید کرد: دشمنان ما در این هشت سال دفاع مقدس نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند و به همین دلیل با تغییر جبهه، جنگ نرم را در دستور کار قرار داده‌اند‌. 
امیری با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا اثر عظیمی در بیداری نسل جوان ما دارد، بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا همه نقشه‌ها و توطئه‌های از پیش تعیین شده دشمن را خنثی خواهد کرد. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به توطئه‌ها و فتنه‌های کنونی اشاره کرد و گفت: شهدای ما در طول سه دهه اخیر برای مبارزه با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان جانفشانی کردند و اگر به وصایای آنها به دقت توجه کنیم، خواهیم فهمید که همه آ‌نها با بصیرت الهی که در وجود خود داشتند ما را به آگاهی و اندیشه در این زمینه فرا می‌خواندند.
امیری به نقش دستگاه‌های فرهنگی این استان برای تبیین اندیشه شهدا اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌ها اعم از آموزش و پرورش و دانشگاه و صدا و سیما در این راستا وظیفه سنگینی بر دوش دارند چراکه مخاطبان آنها جوانان و نوجوانان بوده و با برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی خواهند توانست این تفکر را در جامعه زنده نگه دارند.
وی نقش مطبوعات را در این زمینه حساس و سنگین دانست و گفت: اکنون که بیش از صدها بنگاه شایعه‌پراکنی به دنبال ایران‌هراسی و تهمت و بهتان علیه نظام اسلامی هستند، وظیفه رسانه‌ها در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت سنگین‌تر از هر زمان به نظر می‌رسد.
این مسئول در ادامه به برنامه‌های مختلف این نهاد در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: به همین منظور در تاریخ 24 دی‌ ماه سال ‌جاری و در ساعت 9 صبح یادواره شهدای مناطق سپیدار و جلیل و بابکان در مسجد امام حسین سپیدار مرکزی برگزار می‌شود.
امیری خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک و در روز 29 دی‌ ماه امسال نیز یادواره شهدای بهمئی و در روز 9 بهمن جاری یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول