اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره شهدای سادات اراک برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از خانواده‌ شهدا یادواره 107 شهید سادات شهرستان اراک برگزار شد.

یادواره شهدای سادات اراک برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرمانده سپاه ناحیه اراک ظهر امروز در این مراسم ‌با بیان اینکه شهدا‌ از افتخارات بزرگ و مظهر قدرت ایران اسلامی هستند، اظهار کرد:‌ اقتدار روزافزون ایران اسلامی مدیون خون شهدایی است که درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری می‌کنند.
سیدعطاء الله میرکمالی افزود: شهدا با الگوگیری از سرور و سالار شهیدان حسین‌ابن علی(ع) درس آزادی و آزادمردی را به ما آموختند و اگر امروز می‌بینیم بیداری اسلامی در منطقه به وجود آمده است الگو گرفته از شهدای انقلاب اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: شهدا با نثار خون خود ثابت کردند که ایران اسلامی مرگ با عزت را به زندگی با ذلت ترجیح داده و اجازه نخواهد داد دشمنان در این کشور حضور یابند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به خلق حماسه بزرگ 9 دی توسط مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی نهم دی 88، با بصیرت کامل در برابر توطئه‌های دشمنان به پا خواسته و وفاداری خود را از آرمان‌های شهدا اعلام کردند.
میرکمالی تاکید کرد: شهدا ولایت‌محور بودند و امروز همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه اسلامی نهادینه شود که برگزاری این یادواره گام موثری در این زمینه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند افزود: شهدا ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که باید راه آنها تا ابد ادامه یابد.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول