اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رویان:

یادواره شهدا از دولتی بودن خارج شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر رویان گفت: یادواره‌های شهدا باید از دولتی بودن خارج شود.

یادواره شهدا از دولتی بودن خارج شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور محمدرضا بابایی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهر رویان با تاکید بر خروج یادواره شهدا از دولتی بودن بیان داشت: باید دقت کرد تا یادواره‌های شهدا محل خواسته‌های اشخاص واقع نشود.
وی ابراز داشت: بنیاد شهید متولی برگزاری یادواره شهدا است و باید پیگیر اصلی باشد اگر بخشی از هزینه‌ها از منابع دولتی پرداخت شود کار بزرگی انجام نشده و خطایی هم صورت نگرفته است.
رئیس شورای شهر رویان با تقدیر از شهردار و اعضای شورای شهر برای میزبانی و هماهنگی یادواره‌ها گفت: اتحاد خاصی در منطقه وجود دارد و توان برگزاری یادواره شهدا و سایر امور فرهنگی را داریم.
بابایی با اشاره به تاخیر برگزاری یادواره شهدای شهر رویان در سال جاری علت را پیگیری نکردن بنیاد شهید دانست و افزود: به دلیل پیگیری نکردن بنیاد شهید خودمان پیگیری کردیم تا این یادواره را  برگزار ‌کنیم.
وی تاکید کرد: در انتخاب مداح، مجری و سخنران دقت شود تا وابستگی به جناح و افراد خاص نداشته باشند و در مراسم یادواره از کسی حمایت نکند که این امر خیانت است.
 
* خط و خطوط جوان را در صحنه حاضر نمی‌کند
عضو شورای شهر رویان در این جلسه با اشاره به اینکه هر ساله هفته دوم مهر یادواره شهدای شهر رویان برگزار می‌شد، یادآور شد: به دلیل پیگیری نکردن بنیاد شهید شهرستان، این امر امسال به تاخیر افتاد تا به انتخابات نزدیک شود.
علی‌اصغر کوچکی‌پور ابراز داشت: این امر موجب شد تا شائبه سیاسی شدن و انتخاباتی شدن پیش آمد و لازمه آن دقت کافی است تا هر گونه تلقی غیر واقع از آن حذف شود.
وی خواستار اجرای مصوبات سال گذشته و برگزاری یادواره شهدای شهر رویان در سال‌های آینده شد.
این عضو شورای شهر تاکید کرد: خط و خطوط جوان را در صحنه حاضر نمی‌کند بلکه باید وصیت‌نامه شهدا و فرهنگ شهادت را در بین جوانان تبیین کرد.
 
* شناساندن فرهنگ شهادت وظیفه همه است
دیگر عضو شورای شهر رویان نیز متذکر شد: در مراسم‌های شهرستانی شهرداری و شورای شهر رویان دخیل است و حمایت مالی دارد، اما گله‌مند هستیم که به جز حوزه مقاومت کسی پیگیر نشد، از جمله بنیاد شهید که متولی اصلی است.
محمد ابراهیمی اذعان داشت: شهرداری و شورای شهر مشکلی برای برگزاری یادواره شهدا ندارد پس هر کس وظیفه‌ای دارد و شناساندن فرهنگ شهید و شهادت وظیفه همگانی است و باید همت شهرستانی باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول