اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

7 یادواره شهدا در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک از برگزاری هفت یادواره شهدا تا پایان سال جاری در اراک خبر داد.

7 یادواره شهدا در اراک برگزار می‌شود
شهرام ثامنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون یادواره‌های متعددی برگزار شده است.
وی تصریح کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی و با مشارکت پیروان مکتب سرخ حسینی برگزاری هفت یادواره در دستور کار قرار گرفته که این برنامه‌ها تا پایان سال جاری برگزار خواهند شد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک از برگزاری یادواره 33 شهید مسجد آقاضیاء‌الدین همزمان با اربعین حسینی خبر داد و گفت: این یادواره 24 دی ماه در مسجد آقاضیاءالدین اراک برگزار می‌شود.
ثامنی افزود: نخستین یادواره شهدای روستای قلعه ارجناوند نیز 13 بهمن ماه در مسجد جامع روستای قلعه ارجناوند برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار اراک ادامه داد: این یادواره نیز بهمن ‌ماه امسال در اراک و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک برگزاری یادواره آیینه‌های شکسته مدرسه شاهد حاج‌ عراقچی در 27 بهمن ماه، برگزاری یادواره شهدای مسجد قائم آل محمد(ص)، یادواره شهدای روستای محمدیه و ابراهیم آباد از توابع شهر داودآباد و نخستین یادواره سراسری کوی علی‌ابن‌ابیطالب منطقه فوتبال اراک در بهمن ماه را از دیگر برنامه‌های این بنیاد تا پایان سال جاری اعلام کرد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول