اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان خبرداد

برگزاری نمایشگاه جامع زنان در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از برگزاری نمایشگاه جامع زنان در این استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه جامع زنان در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه بانوان و خانواده با اشاره به اهمیت حضور بانوان در اجتماع، اظهار داشت: امروزه تحرک بانوان و توجه به ورزش در این قشر باید بیش از پیش مورد توجه قرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه کم تحرکی برای بانوان سبب بروز بیماری‌هایی از جمله پوکی استخوان می‌شود، افزود: باید در فضای شهری و دیگر مراکز جمعیتی فضاهای مناسبی را برای ورزش بانوان ایجاد کنیم.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان همچنین از برگزاری نمایشگاه جامع زنان در هرمزگان با هدف نشان دادن توانمندی‌های زنان این استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس نیز در ادامه با بیان اینکه امکانات فراهم شده برای ورزش‌ و نرمش در حاشیه خیابان‌ها و فضاهای باز آنگونه که باید مورد استقبال بانوان قرار نگرفته یادآور شد: دلیل این امر دید باز فضاهای مذکور است که بانوان برای ورزش کردن در آن فضاها راحت نیستند.
شهره معظمی‌گودرزی عنوان کرد: امید است در کنار امکانات خوبی که شهرداری فراهم کرده به این مسئله نیز توجه کند.
وی یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در دوره‌های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت تعریف و دیده شده که امید داریم با اجرای برنامه‌های مذکور به ویژه در حوزه بانوان و خانواده بیش از پیش به سمت امور تاثیرگذار حرکت کنیم.
گل محمد بامری معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان نیز در پایان اذعان داشت: باید زمینه‌های اشتیاق پرداختن بانوان به ورزش در شهرهای استان فراهم شود.
انتهای پیام/ن30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول