اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم شمشیربازی ذوب‌آهن:

حدود دو سال از باشگاه ذوب‌آهن پولی دریافت نکرده‌ام

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم شمشیربازی ذوب‌آهن گفت‌: در حدود دو سال است که از باشگاه ذوب‌آهن پولی دریافت نکرده‌ام و در این مدت تنها 20 درصد از قراردادم را این باشگاه پرداخت کرده است.

حدود دو سال از باشگاه ذوب‌آهن پولی دریافت نکرده‌ام
شروین طلوعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: عضو تیم شمشیربازی ذوب‌آهن اصفهان هستم و در مدت این دو سال پولی از این باشگاه دریافت نکرده‌ام و در مورد این موضوع هر چه با مسئولان باشگاه صحبت می‌کنم بدون فایده بوده است.
وی ادامه داد: اگر به ورزش شمشیربازی در استان اصفهان رسیدگی شود این رشته استعدادهای فراوانی در استان دارد و شاهد رشد فراوان این رشته در اصفهان می‌شویم.
بازیکن تیم شمشیربازی ذوب‌آهن همچنین بیان داشت: تا 20 روز دیگر عازم رقابت‌های جایزه بزرگ در فرانسه هستم و در حال حاضر مشغول تمرین برای آن رقابت‌ها هستم.
وی اضافه کرد: رقابت‌های جایزه بزرگ فرانسه مانند مسابقات جهانی است و تفاوتی میان این رقابت‌ها با مسابقات جهانی وجود ندارد و شانس مدال‌آوری در فرانسه بسیار سخت محسوب می‌شود اما با تمرینات مداوم امیدوارم در آن مسابقات به جایگاه شایسته‌ای دست پیدا کنم.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول