اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ شمشیربازی؛

هیئت شمشیربازی اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: در هفته نخست رقابت‌های لیگ شمشیربازی بانوان کشور، شمشیربازان اصفهان جایگاه دوم این مسابقات را از آن خود کردند.

هیئت شمشیربازی اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت
فرهاد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های لیگ شمشیربازی بانوان که در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد، تیم شمشیربازی رسانه برتر نماینده اصفهان توانست سکوی دوم قهرمانی را کسب کند.
وی تاکید کرد: تیم شمشیربازی رسانه برتر در حالی مقام دوم را به دست آورد که این تیم با انجام 11 بازی در سه اسلحه اپه، فلوره و سابر توانست امتیاز لازم را از تمام بازی‌ها بگیرد و با 33 امتیاز و با تفاضل ضربه کمتر نسبت به تیم شمشیربازی شرکت هواپیمایی تابان در رده دوم این مسابقات قرار بگیرد.
دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان اظهار داشت: تا پایان هفته نخست لیگ شمشیربازی بانوان تیم شمشیربازی شرکت هواپیمایی تابان با ۳۳ امتیاز، تیم شمشیربازی موسسه رسانه برتر با ۳۳ امتیاز و باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای همدان با ۲۴ امتیاز به ترتیب رده‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول