اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کوثر:

راه‌اندازی شمشیربازی در کوثر نیازمند مدیریت توانمند است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کوثر گفت: راه‌اندازی ورزش شمشیربازی در شهرستان کوثر که از مدت‌ها پیش پیگیر انجام آن هستیم نیازمند مدیریتی قوی و همه جانبه است.

راه‌اندازی شمشیربازی در کوثر نیازمند مدیریت توانمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهنام مظاهری پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شمشیربازی  شهرستان‌های کوثر و خلخال اظهار داشت: باوجود تلاش تربیت بدنی شهرستان و پیگیری‌های هیئت استان اردبیل این شهرستان در بحث مدیریت این هیئت ورزشی دچار مشکلات عدیده‌ای است.
وی افزود: ما قول همه‌گونه همکاری و حمایت به فعالان این هیئت ورزشی داده‌ایم و باز هم تکرار می‌کنیم که آماده‌ایم تا ورزشکاران این رشته را حمایت کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوثر با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر هیئت استان اظهار داشت: هیئت شمشیربازی استان جزو معدود هیئت‌های ورزشی است که شهرستانهای تابعه خود را با پیگیری خاصی مورد توجه و حمایت قرار می دهد و این نشان‌دهنده این موضوع است که تبعیضی بین ورزشکاران مرکز استان و با سایر شهرستان‌ها در این هیئت وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال نیز در سخنانی اظهار داشت: هیئت شمشیربازی استان جزو هیئت‌های نمونه و برتر استان است.
ناصر میرمرسلی خاطرنشان کرد: هیئت شمشیربازی استان اردبیل ضمن موفقیت‌های پی در پی در سطح کشور، در بین هیئت‌های استان هم جزو هیئت‌های بسیار موفق و برتر محسوب می‌شود و حمایت‌های این هیئت از شهرستان‌ها هم در نوع خود کم سابقه است.
وی هیئت شهرستان خلخال را یکی از هیئت‌های ورزشی فعال این شهرستان عنوان کرد.
این مسئول در پایان ضمن اعلام آمادگی مجدد برای افزایش حمایت و تجهیز بیشتر هیئت این شهرستان اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر هیئت استان شاهد تبلور ورزشکاران با استعداد این منطقه از استان باشیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول