اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت هیئت شمشیربازی استان اردبیل

هیئت شمشیربازی نیر تجهیز شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: از سوی هیئت شمشیربازی استان اردبیل 7 میلیون ریال تجهیزات شمشیربازی تحویل هیئت شمشیربازی شهرستان نیر شد.

هیئت شمشیربازی نیر تجهیز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حافظعلی آقاجانی پیش از ظهر امروز در بازدید از سالن آموزشی شمشیربازی نیر اظهار داشت: در ادامه تجهیز و افزایش توان هیئت‌های شمشیربازی شهرستان‌های استان و در پنجمین مرحله این تجهیز، یک عدد پیست سیمی شمشیربازی و بالغ بر 7 میلیون ریال تجهیزات متنوع شمشیربازی تحویل هیئت شمشیربازی شهرستان نیر شده است.
وی افزود: علی رغم اینکه هیئت استان به منظور حضور در مسابقات لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور در هر دو قسمت آقایان و بانوان با محدودیت شدید منابع مالی مواجه است ولی سعی می‌شود با حمایت و تجهیز بهتر هیئت‌های شهرستانی فعال آنها را سرپا نگه داریم.
رئیس هیئت شمشیربازی شهرستان اردبیل در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: بر همین اساس بعد از خرید یک دستگاه آپاره تمرینی و تحویل یک جفت قرقره زمینی به هیئت این شهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر، به پاس تلاش‌ها و حمایت‌های اداره ورزش و جوانان، این شهرستان به عنوان اولین شهرستان فعال در شمشیربازی استان اردبیل است که از سه سال گذشته در حال فعالیت است.
آقاجانی اختصاص مکان اختصاصی به شمشیربازی نیر در یکی از سالن‌های ورزشی این شهرستان را یادآور شد و تصریح کرد: یک عدد پیست سیمی شمشیربازی نیز تحویل این بازیکنان خواهد شد.
وی ادامه داد: بعد از مرکز استان و شهرستان خلخال، این سومین شهرستان استان است که مجهز به پیست استاندارد شمشیربازی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل ابراز داشت: علاوه بر این پیست بالغ بر 7 میلیون ریال تجهیزات شمشیربازی شامل شمشیر کامل اپه و فلوره، وست الکتریکی فلوره، ماسک اپه، سیم بدن هر سه اسلحه، ساک بزرگ شمشیربازی، دستکش شمشیربازی و وست نرمال سه تکه شمشیربازی را نیز به شهرستان نیر تحویل می‌دهیم.
آقاجانی تصریح کرد: شهرستان‌های فعال استان به ترتیب در اولویت اعطای این تجهیزات خواهند بود و علاوه بر آن شهرستان‌هایی که در لیگ شمشیربازی باشگاه‌های استان حضور دارند در هفته‌های آینده تجهیزات شمشیربازی خود را دریافت خواهند کرد.
دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل در پایان اظهار داشت: فعال نگهداشتن هیئت‌های شمشیربازی با توجه به گرانی تجهیزات و مشکلات عدیده مالی هیئت استان بسیار دشوار و رفته رفته غیر ممکن می‌شود که امیدوارم اداره ورزش و جوانان استان اردبیل در تداوم حمایت‌های خود و با حمایت‌های بیشتر از این هیئت زمینه تعالی و پیشرفت بیشتر آن را مهیا کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول