اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل:

شمشیربازی اردبیل نیازمند حمایت گسترده متولیان است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: استمرار فعالیت‌ها و قهرمانی‌‌های شمشیربازی استان اردبیل نیازمند همه جانبه، و مستمر متولیان ورزش در استان است.

شمشیربازی اردبیل نیازمند حمایت گسترده متولیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی پیش از ظهر امروز در نشست با روسای هیئت‌های شمشیربازی شهرستان‌های استان اردبیل اظهار داشت: هیئت استان اردبیل هم در ارزیابی‌های فدراسیون از استان‌های سراسر کشور و هم در ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان در جمع هیئت‌های ورزشی استان اردبیل، مقام چهارم را کسب کرده است.
وی بیان داشت: در ارزیابی‌های فدراسیون از عملکرد هیئت‌های شمشیربازی سراسر کشور، هیئت استان اردبیل از رده 21 کشور در سال 86 به رتبه چهارم در سال 89 رسید و در ارزیابی هیئت‌های ورزشی استان هم که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفت از رتبه 46 در سال مبدا، (سال 86) به رتبه چهارم رسیدیم که این نشان از حرکت با برنامه، هدفمند و رو به رشد این هیئت در طی کمتر از چهار سال گذشته است.
صباغی با اشاره به حجم برنامه‌های انجام شده در طی 5/3 سال گذشته در هیئت استان گفت: از همان زمانی که هیئت را در اول سال 87 تحویل گرفتیم می دانستیم که کار سنگینی در پیش داریم و این کار سنگین نیازمند برنامه‌ریزی کارشناسی و به روز بود و بر همین اساس هم با ارائه برنامه چهار ساله به اداره کل و فدراسیون، در مجموع طی سه سال گذشته با سه تقویم مستقل اما هدفمند کار را اجرایی کردیم و امروز مفتخریم تا بگوییم ورزش شمشیربازی استان اردبیل در کمتر از چهار سال، قطب شمشیربازی کشور و از هیئت‌های برتر ورزشی استان است.
رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل محورهای اصلی کاری این هیئت در طی سال‌های اخیر را استعدادیابی، طرح توسعه شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات هدفمند و متعدد استانی، حضور مرتب و مداوم در مسابقات کشوری، توسعه کلاس‌های آموزشی و ارتقای فنی، افزایش توان فنی مربیان و بازیکنان، تجهیز و به روز رسانی توان تجهیزاتی، تثبیت جایگاه رشته ورزشی در سطح استان و کشور و دهها مورد دیگر که همگی به موقع و با درصد موفقیت بالا اجرایی شده و نتیجه داده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول