اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل:

ساختار جدید شمشیربازی شهرستان نیر رضایت‌بخش است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: هیئت شمشیربازی شهرستان نیر با ساختار و مدیریت جدید فعالیت‌های نتیجه بخشی را از خود نشان داده است.

ساختار جدید شمشیربازی شهرستان نیر رضایت‌بخش است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی صبح امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شمشیربازی شهرستان نیر اظهار داشت: شمشیربازی نیر پا به پای هیئت استان فعال شده و با اینکه در مقاطعی دچار بحران‌های مدیریتی هم شده ولی با همکاری نزدیک مسئولان ورزش شهرستان و بخصوص موضوع کنترل شده و امروز شاهدیم که این هیئت با ساختار و مدیریت جدید در حال فعالیت چشمگیر و نتیجه بخش است.
وی به وجود قهرمانان کشوری و ملی پوش شمشیربازی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با مدیریت مناسب و تداوم حمایت‌ها بازهم می توانیم شاهد ظهور ورزشکارانی در سطح کشوری و ملی از شمشیربازی این شهرستان باشیم.
این مسئول ادامه داد: چند دوره میزبانی مناسب مسابقات استانی و کسب عناوین استانی نشان داد که سرمایه‌گذاری در شمشیربازی شهرستان نیز بیهوده نبوده.
رئیس هیئت شمشیربازی استان با اشاره به محدودیت‌ها و مشکلات مالی هیئت استان اظهار داشت: مشکلات مالی اداره کل ورزش و جوانان استان و حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دو قسمت آقایان و بانوان، توان مالی هیئت استان را تحلیل داد اما این هیئت با قبول همه این مشکلات، تلاش خود را برای سر پا نگه داشتن هیئت‌های فعال شهرستانی انجام داد و قطعاً همچنان انجام خواهد داد تا مشکلات مالی سبب ایجاد خلل در فعالیت آنها نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: هیئت‌های شهرستانی در استان اردبیل از بسیاری از هیئت‌های شمشیربازی استان‌ها در سراسر کشور بهتر، فعال‌تر و قوی‌تر حرکت می‌کنند و این سبب افتخار ماست. 
صباغی با تاکید مجدد بر عزم خود در حمایت و تقویت شهرستان‌ها اظهار امیدواری کرد؛ با تقویت زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شهرستان‌ها، وابستگی این هیئت‌ها به هیئت استان در بیشتر زمینه‌ها کم شده و این هیئت‌ها با استقلال بیشتر در این رشته فعالیت کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل در پایان سخنان خود بحث آموزش و تربیت مربیان را یکی از  برنامه‌های این هیئت عنوان کرد و بر آموزش ورزشکاران شهرستان نیز از طریق شرکت در کلاس‌های آموزشی، توجیهی، مربیگری و داوری تاکید کرد.
انتهای پیام/صا20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول