اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

اخلال در کار قرآنی دستگاه‌های متولی پسندیده نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: فعالیت در عرصه قرآنی نباید به گونه‌ای باشد که در کار دستگاه‌های متولی اخلال و یا خدای ناکرده تعارضی ایجاد کند.

اخلال در کار قرآنی دستگاه‌های متولی پسندیده نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در دیدار رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم اظهار داشت: خوشبختانه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی توجه به قرآن کریم در کشور بیشتر شده و همان‌طور که بنیانگذار انقلاب اسلامی به مباحث قرآنی توجه ویژه‌ای داشتند، مقام معظم رهبری نیز اهتمام خاصی به توسعه و ترویج قرآن کریم در بخش‌های مختلف دارند.
وی با بیان اینکه محور تمام فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس مباحث قرآنی است، تصریح کرد: از زمانی که حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی به عنوان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور منصوب شد دارالقرآن این سازمان به یک سازمان مستقل با عنوان سازمان دارالقرآن الکریم مطرح شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم افزایش اختیارات و اعتبارات قرآنی را از مهم‌ترین مزیت مستقل شدن دارالقرآن الکریم عنوان کرد و افزود: سازمان دارالقرآن الکریم فعالیت‌های خوبی از روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم تا مراحل بالاتر انجام داده و این سازمان در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به ترجمه و مفاهیم و تفسیر قرآن داشته است.
حجت‌الاسلام اسکندری با اشاره به فعالیت دیگر سازمان‌ها و نهادهای کشور در امور قرآنی تصریح کرد: عرصه قرآنی آنقدر وسیع است که اگر همه نهادها و سازمان‌ها در آن فعالیت کنند باز هم کم است ولی فعالیت در این عرصه نباید به گونه‌ای باشد که در کار قرآنی دستگاه‌های متولی با سابقه و تخصص بالا مثل سازمان دارالقرآن الکریم اخلال و یا خدای ناکرده تعارضی ایجاد کند.
وی از سازمان دارالقرآن الکریم به عنوان یکی از سازمان‌های پر خیر و برکت در کشور یاد کرد و اظهار داشت: برخی از فعالیت‌هایی که توسط این سازمان انجام می‌شود جنبه تخصصی دارد که با توجه به ساز و کارهای قانونی تعریف شده، سایر نهادها توان ورود به آن عرصه‌ها را ندارند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: سازمان دارالقرآن الکریم در امور قرآنی پیشتاز بوده و به لحاظ نیروی انسانی و بهره‌مندی از اساتید برجسته قرآنی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول