اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور پس از تهران صورت می‌گیرد

نمایش نسخ خطی نهج‌‌البلاغه در بندرعباس

خبرگزاری فارس: دبیر نهمین نمایشگاه قرآن کریم هرمزگان از نمایش نسخ خطی نهج‌‌البلاغه در این نمایشگاه برای نخستین بار پس از نمایش این نسخ در تهران خبر داد.

نمایش نسخ خطی نهج‌‌البلاغه در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده عصر امروز در نشستی خبری در رابطه با برگزاری نهمین نمایشگاه قرآن در هرمزگان با بیان اینکه محصولات قرآنی در این نمایشگاه با تخفیف 30 الی 50 درصدی عرضه می‌شود، اظهار داشت: نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم هرمزگان 19 دی‌ماه در محل بوستان خلیج‌فارس افتتاح و تا 24 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 8:30 دقیقه تا 12 و عصرها از ساعت 16 الی 21 به روی بازدیدکنندگان باز است، ادامه داد: از نکات برجسته نمایشگاه امسال حضور موسسات قرآنی و انجمن‌های مختلف فرهنگی هنری در این نمایشگاه است که خدمات و محصولات خود را به بازدید کنندگان معرفی می‌کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: در نمایشگاه نهم بیش از 60 ناشر برتر قرآنی در حوزه نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و کتاب از تهران و قم حضور خواهند یافت و در 70 غرفه محصولات خود را با تخفیف 30 الی 50 درصد ارائه می‌کنند.
مریدی‌زاده ادامه داد: از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در نمایشگاه قرآن کریم، ایجاد غرفه ویژه مشاوره خانواده، عفاف و حجاب، امثال‌والحکم قرآن کریم، نقاشی کودکان، قصه‌گویی قرآنی، پاسخ به شبهات دینی، نمایشگاه تابلوهای قرآنی، غرفه کتابت وحی، غرفه نماز و سایر غرفه‌های مرتبط است.
این مسئول ادامه داد: طبق هماهنگی صورت گرفته با سازمان آموزش و پرورش در هر روز 10 مدرسه از نمایشگاه دیدن می‌کنند که این فرصت بسیار مناسبی برای آشناسازی نوجوانان و دانش‌آموزان با مفاهیم و موضوعات مختلف قرآنی است.
دبیر نهمین نمایشگاه قرآن کریم هرمزگان یادآور شد: همچنین از دیگر بخش‌های قابل توجه نمایشگاه می‌توان به نمایش‌گذاری نسخ خطی نهج‌البلاغه اشاره کرد که پس از نمایشگاه قرآن کریم تهران برای نخستین بار تنها در هرمزگان به نمایش درمی‌آید.
مریدی‌زاده گفت: در راستای اطلاع‌رسانی بیشتر مردم کشور از این نمایشگاه، رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو ایران نیز از این نمایشگاه به صورت زنده رویدادها را به سراسر کشور مخابره می‌کنند.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، از ماه‌ها قبل با تشکیل ستاد و کمیته‌های اجرایی استارت برگزاری نهمین نمایشگاه قرآن کریم در بندرعباس زده شده است.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول