اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

نقش ثبت احوال در فراهم ‏کردن استعلام‏های کاندیدا‏‏‏ها مهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: ثبت احوال نقش بسزایی در زمینه فراهم ‏کردن استعلام‏های کاندیدا‏‏‏های انتخاباتی و تعویض و تحویل فوری شناسنامه‏ها برای حضور به موقع مردم در انتخابات دارد.

نقش ثبت احوال در فراهم ‏کردن استعلام‏های کاندیدا‏‏‏ها مهم است
سعید افشارنادری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران بیان کرد: اداره ثبت احوال دستگاه خدمات‏رسانی است که خدمات قابل توجهی به مردم ارائه می‏دهد.
وی اضافه کرد: اگرچه شاید ثبت احوال مثل دستگاه‏های عمرانی و خدماتی دیگر در معرض دید همگان نباشد اما از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: ثبت احوال ماموریت‏های فراوانی در خود دارد که از جمله این ماموریت‏ها ثبت وقایع چهارگانه از جمله موالید، فوت، ازدواج، طلاق و سایر اطلاعات است.
افشارنادری ادامه داد: این اطلاعات می‏تواند منبع و مرکز اطلاعات دقیقی برای کشور و دستگاه‏هایی باشد که به آمار دقیق نیاز دارند و همچنین برای انجام اقدامات و تصمیم‏گیری‏هایی که قرار است در سطح مناطق و کشور انجام شود.
وی اظهار کرد: باید در راستای همکاری مردم و تدوین اهمیت ثبت احوال در کشور و نقش بسزای ثبت احوال و ماموریت‏های مهم آن فرهنگ‏سازی‏های لازم در بین مردم و محافل عمومی انجام شود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: همچنین باید با تدوین اهداف و اقدامات ثبت احوال مردم را به سمتی سوق دهیم که اطلاع‏رسانی‏های به موقع را در مواقع حساس چهارگانه هرچه زودتر به ثبت احوال اعلام کنند و نسبت به صدور نام و ثبت هویت ملی خود اهتمام ویژه‏ای داشته باشند.
افشارنادری اضافه کرد: رسالت ما در زمینه ثبت احوال زمانی به تحقق می‏رسد که اهداف و ماموریت‏های ثبت احوال را برای مردم روشن کنیم و انتظارات مردم نسبت به ثبت احوال را به تبادل نظر و تعامل دو جانبه سوق دهیم.
وی خاطر نشان کرد: ثبت احوال یکی از مهره‏های اصلی است که نقش بسزایی در زمینه فراهم ‏کردن استعلام‏های کاندیدا‏‏‏های انتخاباتی، ایجاد آمادگی در زمینه بهبود شناسنامه‏های آسیب‏دیده و فاقد اعتبار و تعویض و تحویل فوری شناسنامه‏ها به افراد برای حضور به موقع مردم در انتخابات دارد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: جا دارد که از زحمات و تلاش‏های خدمت‏رسانان بخش ثبت احوال برای فراهم کردن فرآیندهای لازم در راستای تصمیم‏گیری‏ها، آمارگیری و خدمات دیگر تقدیر و تشکر کنم.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول