اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان ثبت احوال استان اصفهان:

6 میلیون برگ سند در ثبت احوال استان ثبت شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان ثبت احوال استان اصفهان گفت: 6 میلیون و 200 برگ سند در ثبت احوال استان اصفهان در مورد وقایع حیاتی شهروندان در ثبت احوال اصفهان ثبت شده است.

6 میلیون برگ سند در ثبت احوال استان ثبت شده است
محمود علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال از جمله سازمان‌های پر مراجعه کننده است، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال با وجود مراجعات فراوان مستمر روزانه اما کم‌ترین شاکی مردمی را دارا و بیشتر مشکلات مردم حل می‌شود.
وی افزود: در ثبت احوال بسیاری از روابط سببی و نسبی و سیادت و نیز تشخیص سلسله جلیله سادات از طریق اسناد بایگانی شده افراد مشخص می‌شود.
مدیرکل سازمان ثبت احوال استان اصفهان تصریح کرد: ثبت احوال نقش مهمی در برهه‌های مختلف تاریخ بعد از انقلاب داشته است که مهم‌ترین آن در سال‌های اخیر بحث هدفمندی یارانه‌ها و اطلاعات کسب شده از طریق آن بوده است. ثبت احوال همچنین در اصلاح نظام بانکی مشخصات نامعتبر را پالایش و افراد را استعلام می‌کند.
وی به آمادگی سازمان ثبت احوال برای انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: 10 درصد از انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که در این زمینه پایگاه اطلاعات جمعیتی و احراز هویت شرکت‌کنندگان از طریق رایانه انجام می‌شود.
مدیرکل سازمان ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: واجدین شرایط 15 ساله که شناسنامه خود را هنوز عکس‌دار نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سازمان ثبت احوال نسبت به عکس‌دار کردن شناسنامه خود اقدام کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول