اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه ابرکوه

نمایندگی ثبت احوال بخش بهمن ابرکوه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دفتر نمایندگی ثبت احوال در بخش بهمن ابرکوه با حضور امام جمعه ابرکوه، مدیرکل ثبت احوال استان و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

نمایندگی ثبت احوال بخش بهمن ابرکوه افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، امام جمعه ابرکوه ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی ثبت احوال بخش بهمن ابرکوه ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در راستای راه‌اندازی این اداره اظهار داشت: مردم بخش بهمن از این پس بدون نیاز به مراجعه به مرکز شهرستان برای صدور شناسنامه نوزاد، ثبت اسناد سجلی، امور مربوط به کارت ملی و تعویض شناسنامه، خواسته خود را مطالبه خواهند کرد.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: رشد پر شتاب کمی و کیفی کاری و آماری ثبت احوال و به روز بودن شیوه خدمات‌رسانی به مردم از برکات تدبیری نظام و حاصل زحمات مسئولان است.
مدیرکل ثبت اسناد استان یزد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌ها و هدایت‌های امام جمعه و مسئولان شهرستان در انجام ماموریت‌های اداره ثبت احوال در شهرستان ابرکوه اذعان داشت: به طور قطع این همراهی‌ها موجبات دلگرمی ما را فراهم می‌کند و توانسته‌ایم، تمام امکانات استانی و شهرستانی را با استفاده از سیستم الکترونیکی به روز کنیم.
سیدمحمد طباطبایی اذعان داشت: بر اساس برنامه کشوری ثبت احوال در صدور شناسنامه جدید و نیز صدور کارت هوشمند ملی، زمینه برای هرگونه سوءاستفاده و جعل اسناد بسته شده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول