اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام‌نور کهگیلویه ‌و بویراحمد خبر داد

افتتاح 5 پروژه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج پروژه عظیم دانشگاه پیام‌نور این استان در دهه‌فجر امسال افتتاح می‌شود.

افتتاح 5 پروژه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، رضا یوسف‌وند صبح امروز در نشست تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام‌نور سی‌سخت اظهار کرد: دولت نهم و دهم عملکرد مطلوبی را در بحث آموزش و دانشگاه‌ها داشته‌ و این مهم را یک پیشرفت چشم‌گیر می‌توان تلقی کرد.
وی افزود: دانشگاه پیام‌نور طی سالیان اخیر پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های گوناگون علمی و آموزشی داشته و این از افتخارات این نهاد می‌باشد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد به تشکیل ستاد جذب این دانشگاه در استان اشاره کرد و گفت: این ستاد به منظور ثبت‌نام از جوانان با تحصیلات بالا برای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و انتخاب در این زمینه می‌باشد.
یوسف‌وند در خصوص رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در این دانشگاه افزود: در حال رایزنی با سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور کشور هستیم تا بتوانیم رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در استان را ایجاد و دانشکده سطح تکمیلی را نیز احداث کنیم.
وی تصریح کرد: به منظور بالا بردن توانمندی‌ها و افزایش کیفیت علمی برگزاری یک همایش منطقه‌ای و دو همایش ملی در برنامه‌ دانشگاه پیام‌نور این استان خواهد بود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه ‌و بویراحمد از افتتاح پنج پروژه عظیم این نهاد دانشگاهی در دهه‌ فجر امسال خبر داد و افزود: پروژه‌های عظیمی در زمینه علمی، آموزشی و پژوهشی خواهیم داشت که لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی استان نیز ما را در این امر همراهی و برای تکمیل این پروژه‌ها یاری کنند.
 درپایان این نشست از رحمات یعقوب اسلامی‌مهر قدردانی و جهانبخش فلسفی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور سی‌سخت منصوب شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول