اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

برنامه‌های دهه فجر نباید تریبون تبلیغاتی کاندیداها شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز ایام‌الله دهه فجر را متعلق به همه مردم دانست و گفت: هیچ‌کدام از برنامه‌ها و ستادهای دهه فجر نباید به تریبون و فرصتی برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس تبدیل شود.

برنامه‌های دهه فجر نباید تریبون تبلیغاتی کاندیداها شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در همایش هماهنگی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در سالن شهید هاشمی‌نژاد استانداری خوزستان اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه مهم‌ترین رویدادی است که پیش رو داریم و از هم‌اکنون باید با تلاش فراوان زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.
وی تصریح کرد: برنامه‌ها و ستادهای دهه فجر نباید به تریبون و فرصتی برای تبلیغات کاندیداها تبدیل شود چرا که دهه فجر متعلق به همه مردم است و استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ برخی کاندیداها حرام شرعی است.
مدرس حوزه علمیه اهواز در عین حال خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات فرصت‌های مختلفی برای حضور در برنامه های مردمی دارند و تبلیغات در برنامه‌های دهه فجر نه صرفا برای کاندیدای خاصی بلکه باید برای اصل حضور مردم پای صندوق‌های رای باشد.
حسن زاده تاکید کرد: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ برخی کاندیداها حرام شرعی است و به حضور حداکثری مردم لطمه می زند.
وی همچنین در ادامه با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: نظام جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه، نظام مردمی و از پشتیبانی مردم برخوردار است، به همین دلیل دشمنان این نظام هر سال به دنبال ایجاد تفرقه هستند و به همین دلیل حساسیت برگزاری مراسمی مانند ایام‌الله دهه فجر دوچندان می‌شود.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به حساسیت برگزاری پرشور ایام‌الله دهه فجر در سال جاری، تصریح کرد: جریانات پس از انتخابات گذشته، ایجاد جریان فتنه و تلاش دشمنان نظام موجب شده این حساسیت بیشتر شود و حضور و مشارکت مردم در مراسم دهه فجر ضرورت بیشتری می‌یابد.
حسن زاده خاطرنشان کرد: توجه به جنبه‌های شعاری در مراسم دهه فجر اگر چه مهم است اما باید با برنامه‌ریزی به گونه‌ای عمل کرد که واقعیات نظام و جنبه‌های شعوری و معرفتی انقلاب در قالب برگزاری سخنرانی و جلسات پرسش و پاسخ به جوانان و نسل‌های آینده منتقل شود.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد امید در جامعه، ادامه داد: باید در ایام دهه فجر با بیان واقعیت‌ها در جامعه امید ایجاد کرد و اگر واقعیات به درستی منتقل شود، خود به خود امید هم ایجاد می‌شود و این خود زمینه‌ای برای حضور حداکثری در انتخابات خواهد بود، سیاه‌نمایی از سوی برخی کاندیداها موجب از بین رفتن امید در جامعه می‌شود و این خیانت به نظام است.
حسن‌زاده تاکید کرد: موضوع بیداری اسلامی در کشورهای منطقه باید در راس برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد چرا که این جنبش الهام‌گرفته از شهدا و انقلاب اسلامی ایران است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول