اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه اشتغال استان کرمانشاه خبر داد

معرفی 11‌ هزار طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه اشتغال استان کرمانشاه از معرفی 11‌ هزار و 214 طرح مشاغل خانگی با اعتبار 55 میلیارد و 584 میلیون تومان به بانک‌های عامل در کرمانشاه خبر داد.

معرفی 11‌ هزار طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سهراب براندیشه ظهر امروز در بیست و نهمین نشست این کارگروه اظهار داشت: 11‌هزار و 214 طرح مشاغل خانگی با اعتبار 55 میلیارد و 584 میلیون تومان به بانک‌های عامل در کرمانشاه معرفی شده است.
وی افزود: بانک‌ها توانسته‌اند به یک‌هزار و 887 طرح مبلغ 6 میلیارد و 354 میلیون تومان پرداخت کنند.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه رقم اختصاص یافته به طرح مشاغل خانگی را 70 میلیارد تومان خواند و تصریح کرد: بانک‌ها تا 22 بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند تا این مبلغ را پرداخت کنند.
وی استقبال مردم از طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در کرمانشاه را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: تاکنون 63‌هزار و 757 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.
براندیشه با اشاره به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص مجوزهای صادره برای طرح مشاغل خانگی خاطرنشان کرد: 14هزار و 580 مجوز لازم در استان صادر شده و از این لحاظ جزو 5 استان برتر کشور هستیم.
وی به تغییرات هفتگی انعقاد قرارداد طرح‌های زودبازده توسط بانک‌ها اشاره کرد و افزود: در این مدت 13 طرح با اعتبار 5 ‌هزار و 100 میلیون ریال در بانک‌ها انعقاد قرارداد شده است.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با اشاره به طرح‌های تصویبی در این نشست تصریح کرد: امروز یک طرح با اعتبار 70 میلیون تومان به تصویب اعضای جلسه رسید.
در این کارگروه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون اعلام کرد: تعاونی‌ها در همه بخش‌های اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی که مشکل کسری وثیقه دارند این صندوق تا سقف 15 میلیارد ریال ضمانت این طرح‌ها را می‌پذیرد.
گفتنی است؛ دبیرخانه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در اتاق تعاون استان مستقر است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول