اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خبر داد

پرداخت وام 5 میلیونی به صاحبان مشاغل خانگی هنری

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 52 رشته هنری به عنوان مشاغل خانگی معرفی شده که صاحبان آن وام قرض‌الحسنه 5 میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

پرداخت وام 5 میلیونی به صاحبان مشاغل خانگی هنری
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره استانی عکس بسیج با عنوان قاب بیداری اظهار کرد: وظیفه سنگینی بر دوش هنرمندان است زیرا یک عکاس زیبایی را خلق می‌کند و می‌تواند تلخ و شیرین را ثبت کند.
وی با اشاره به اینکه عکاسی یک هنر ماندگار است، اضافه کرد: عکس به سرعت پیام عکاس را به مخاطب القا می‌کند و رسانه‌ها از این قدرت بهره می‌برند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: دشمن برای تخریب از هر هنری استفاده می‌کند و هنرمندان باید از طریق هنر خود در مقابل دشمن بایستند.
وی خاطر نشان کرد: دشمن بدی‌ها را در قالب زیبایی نشان می‌دهد که این جنگ خطرناکی است.
آفتابی تصریح کرد: دشمن امروز انتخابات را هدف قرار داده است لذا باید مراقب باشیم.
وی گفت: مردم ایران آزادانه در انتخابات شرکت می‌کنند و رأی آنها سرنوشت‌ساز است لذا همه ما باید افراد اصلح را که تعهد و تخصص داشته باشند، انتخاب کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با اشاره به اینکه 52 رشته هنری به عنوان مشاغل خانگی معرفی شده که اتفاق جدیدی است‌، گفت: این خبر خوشی برای هنرمندان است که بابت آن وام قرض‌الحسنه 5 میلیون تومانی پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول