اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رامیان خبر داد

تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به مشاغل خانگی در رامیان

خبرگزاری فارس:معاون فرماندار شهرستان رامیان از تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به مشاغل خانگی در رامیان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یدالله رجبلو در هفتمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان رامیان که به منظور تبادل نظر پیرامون مشاغل خانگی و درخواست‌های ارائه شده مردمی برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی که تاکنون نسبت به تعهد‌ اشتغالی که داشتند عملکرد صددرصدی نداشتند به درخواست‌های متقاضیانی که شرایط دریافت وام‌های مشاغل خانگی را دارند رسیدگی کنند تا با همکاری بانک‌های عامل پرداخت این وام‌ها سرعت بیشتری بگیرد.
وی تصریح کرد: بعضی از دستگاه‌ها به تعهد اشتغال خود جامعه عمل پوشاندند و متقاضیانی که درخواست وام مشاغل خانگی را داشته‌اند و شرایط دریافت وام را نیز دارا بوده‌اند به بانک‌های عامل معرفی کرده‌اند و تسهیلات لازم در اختیار افراد قرار گرفته است لذا از همکاری و پیگیری این ادارات و نهادها ممنون هستیم.
معاون فرماندار شهرستان رامیان گفت: سایر دستگاه‌های اجرایی که بنا به دلایلی نتوانستند به تعهدی که داشتند عمل کنند هر چه سریع‌تر پرونده‌های افراد را بررسی کنند و با هماهنگی بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان اقدام کنند.
وی اضافه کرد: دولت در بحث اشتغالزایی و به ویژه بحث مشاغل خانگی شرایط بسیار خوبی را برای مردم و به ویژه افراد بیکار و فاقد شغل مناسب قرار داده است که امید است با اعطای تسهیلات هم مشکل بیکاری گروه زیادی از هموطنان‌مان حل شود هم چرخه تولید سرعت بیشتری بگیرد و به شکوفایی اقتصادی کشور کمک کند.
رجبلو ابراز امیدواری کرد: مردم همچون گذشته قدردان نعماتی که رهاورد انقلاب اسلامی است باشند و با حضور پرشکوه و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی جواب دندان‌شکنی را به دشمنان اسلام و نظام بدهند.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول