اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرخس خبر داد

پرداخت 50 میلیون ریال وام به متقاضیان مشاغل خانگی در سرخس

خبرگزاری فارس: فرماندار سرخس از پرداخت تسهیلات تا 50 میلیون ریال با معرفی یک ضامن معتبر به متقاضیان مشاغل خانگی خبر داد.

پرداخت 50 میلیون ریال وام به متقاضیان مشاغل خانگی در سرخس
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علیرضا بوستانی در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با اعلام این خبر افزود: بانک‌ها موظف هستند حداکثر تا 15 بهمن‌ماه سال‌جاری نسبت به تکمیل پرونده و پرداخت وام به معرفی‌شدگان از سوی دستگاه‌های اجرایی اقدام کنند.
فرماندار سرخس اظهار داشت: مشکل بانک‌ها در مجوز پرداخت تسهیلات حل شده و آنها مکلف به پرداخت این وام هستند.
رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سرخس خاطرنشان ساخت: جایگزین کردن افراد متقاضی دریافت تسهیلات با کسانی که به هر دلیلی برای اخذ وام به بانک مراجعه نکردند، اصلاح آمار متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال و تسریع در جذب کامل 149 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به ایجاد شغل در شهرستان را موجب می‌شود.
بوستانی اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح‌های ارائه شده از سوی چهار دستگاه میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای و صندوق مهر امام‌رضا(ع) را 52.5 میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر روند تکمیل پرونده برای دریافت وام‌های بانکی‌ با جذب اعتبارات این طرح‌ها اجرایی شود.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول