اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت فدراسیون شمشیربازی

شمشیربازان اردبیل زیر نظر مربی ارمنستانی تمرین می‌کنند

خبرگزاری فارس: شمشیربازان نوجوان و جوان اردبیلی با موافقت و حمایت فدراسیون شمشیربازی زیر نظر مربی ارمنستانی تمرین می‌کنند.

شمشیربازان اردبیل زیر نظر مربی ارمنستانی تمرین می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از تمرینات آمادگی شمشیربازان اردبیل اظهار داشت: به دنبال رایزنی‌های هیئت شمشیربازی استان و موافقت فدراسیون شمشیربازی و همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل سرکیس عیوضیان مربی تیم‌های ملی جوانان کشورمان در اسلحه اپه برای مدت یک ماه به اردبیل می‌آید.
هادی صباغی خاطرنشان کرد: عیوضیان یکی از مربیان با اخلاق و بسیار کاری خارجی شمشیربازی کشورمان است که طی چندین سال گذشته مربیگری تیم‌های ملی کشورمان در رده‌های جوانان و بزرگسالان را در اختیار داشته است.
وی یادآور شد؛ این مربی خارجی در مدت حضور خود در کشورمان استعدادهای فراوانی را از استان‌های مختلف به شمشیربازی کشور معرفی کرده است.
رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: عیوضیان که در بین شمشیربازان کشور مشهور به ساکو است در طی مدت اقامت خود با بازیکنان نخبه شمشیربازی استان تمرین خواهد کرد.
صباغی گفت: اردبیل سه ملی پوش در قسمت پسران و  دو ملی پوش در بخش بانوان در تیم‌های ملی جوانان کشور در اسلحه اپه دارد که با حضور مربیان خارجی بهتر می‌توانند استعدادهای خود را شناسایی و نسبت به تقویت آن بپردازند.
وی بیان داشت: ساکو در ماه رمضان سال گذشته هم به مدت 23 روز در اردبیل حضور یافت و شمشیربازان استان را تمرین داد که این امر موجب ارتقای فنی چشمگیر این بازیکنان شد.
این مسئول همچنین از برگزاری کلاس درجه دو مربیگری در اردبیل خبر داد و افزود: به دنبال پیگیری‌های هیئت استان اردبیل و موافقت کمیته آموزش فدراسیون شمشیربازی، کلاس مربیگری درجه دو تخصصی اسلحه اپه به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.
صباغی ادامه داد: برگزاری این کلاس از برنامه‌های اصلی آموزشی تقویم این هیئت بود که پس از پیگیری‌های متعدد به هیئت استان اردبیل واگذار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این کلاس قرار است از 25 تا 30 دی ماه جاری زیر نظر فدراسیون شمشیربازی و با شرکت مربیانی از سراسر کشور در سالن شمشیربازی 12 بهمن اردبیل برگزار شود.    
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول