اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت موسسه رسانه برتر

بانوان شمشیرباز اصفهانی راه خود را پیدا می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: با حمایت‌های خوب، مدبرانه و دلسوزانه موسسه رسانه برتر، مشکلی برای جلو بردن تیم شمشیربازی بانوان استان اصفهان نداریم.

بانوان شمشیرباز اصفهانی راه خود را پیدا می‌کنند
فرهاد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: موسسه رسانه برتر با حمایت از تیم بانوان شمشیر بازی استان اصفهان در قالب یک تیم 19 نفره، در هفته نخست لیگ شمشیربازی پیروزی را نصیب این تیم کرد.
وی ادامه داد: حذف حمایت باشگاه ذوب‌آهن از برخی رشته‌های ورزشی بر اساس ساختار مدیریتی خود و شرایط حمایت موسسه رسانه برتر از تیم بانوان شمشیربازی استان اصفهان با یکدیگر هم‌زمان شد.
دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت موسسه رسانه برتر برای برطرف کردن مشکلات بانوان شمشیرباز بسیار خوب است، تاکید کرد: مشکلی برای برپایی امکانات استاندارد شمشیربازی برای ورزشکاران شمشیرباز با این موسسه نداریم.
وی در مورد ذوب‌آهن و تیم شمشیربازی آقایان که زیر حمایت این باشگاه قرار دارد، اظهار داشت: باشگاه‌های قدرتمندی مانند ذوب‌آهن با حمایت بیشتر از رشته‌هایی مانند شمشیربازی، سبب افتخارات ورزشی استان اصفهان می‌شود.
رضایی گفت: باشگاه ذوب‌آهن با برپایی جلسات مشورتی با مربیان ورزش شمشیربازی و توجه به نیاز‌های اصلی ورزشکاران راه این قشر از جامعه را برای دست‌یابی به قله‌های موفقیت هموارتر می‌کند.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به تیم شمشیربازی بانوان رسانه برتر کرد و افزود: در این تیم سه نفر غیر بومی و 16 نفر بومی هستند.
دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان تاکید کرد: آینده‌ای درخشان‌تر از امروز در انتظار شمشیربازی استان اصفهان است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول