اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات همدان:

انتخاب افراد باتقوا موجب خدمات‌رسانی بهتر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان با بیان اینکه در انتخابات فامیل‌سالاری، همکارسالاری، رفیق‌سالاری و همشهری‌سالاری نداریم گفت: انتخاب افراد باتقوا موجب خدمات‌رسانی بهتر می‌شود.

انتخاب افراد باتقوا موجب خدمات‌رسانی بهتر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جوادی صبح امروز در همایش ناظران شورای نگهبان شهرستان اسدآباد با اشاره به حدیثی از امام کاظم (ع) اظهار داشت: یک مؤمن واقعی نباید دین و ایمان خود را به دنیای دیگران بفروشد چرا که با داشتن عمل صالح می‌توان توشه‌ای خوب برای آخرت خود اندوخته کرد.
وی با بیان اینکه در انتخابات ناظران به طور قانونی و شرعاً حق ندارند کوچک‌ترین تبلیغ و حمایت خاصی از کاندیداها داشته باشند، تصریح کرد: در انتخابات فامیل سالاری، همکارسالاری، رفیق‌سالاری و همشهری سالاری نداریم بلکه تقواسالاری، فعالیت سالاری و دلسوزی و خدمت به جامعه را باید مدنظر قرار دهیم.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان ناظران شورای نگهبان را پاسداران حریم انتخابات خواند و افزود: ناظران باید با آشنایی کامل به قانون انتخابات، نظارت و اجرای آن بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.
وی، عظمت و بزرگی کار ناظران شورای نگهبان را در حریم انتخابات سنگین‌تر از حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: چرا که این امر در راستای مقابله با جنگ نرم و علیه توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام است. 
جوادی با اشاره به اینکه نباید ناظران اجازه دهند نماینده کاندیداها در پای صندوق آرا تبلیغات یا تخلف کنند از آنان خواست با رعایت نظم، دقت و نظارت دقیق حتی در زمان استراحت نیز صندوق‌ها را رها نکنند و هیچ گونه دخالتی به جز نظارت در مسائل اجرایی نداشته باشند. 
وی اضافه کرد: ناظران باید با برخورد اسلامی با دیگران تخلفاتی که مشاهده می‌کنند را سلسله مراتب به مسئولان مربوطه گزارش دهند.
سرپرست هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اسدآباد تعداد 400 ناظر امر نظارت را در پای صندوق‌های آرا به عهده دارند، گفت: آنچه ناظران در انتخابات باید ملاک عمل قرار دهند اصل نظام، ولایت و رهبری، عمل به قانون، صیانت و پاسداری از آرای مردم است.
علیرضا قیصری اظهار داشت: سلامت و صحت انتخابات به نظارت ناظران بستگی دارد و مردم از ناظران شورای نگهبان به عنوان امین و امانت‌دار آرای خود انتظار بیشتری دارند.
وی در پایان سخنانش افزود: برای برگزاری این دوره از انتخابات دو دوره جلسه توجیهی و آموزشی نیز برای ناظران برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/ح/چ300020
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول