اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

بلندگوهای غربی برای تبلیغات علیه انتخابات روشن شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان گفت: بلندگوهای غربی برای تبلیغات سوء علیه انتخابات ایران روشن شده است.

بلندگوهای غربی برای تبلیغات علیه انتخابات روشن شد
حجت الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و گروه‌های مختلف فعالیت‌های خود را آغاز کرده و نکته قابل توجه این‌که مردم همواره در انتخابات متعدد شرکت کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه بعضی از مردم در انتخاب خود به ظواهر افراد نگاه کرده و فریب خوردند و ضرباتی به نظام وارد شد و به‌طور نمونه در مجلس ششم افرادی حضور داشتند که در مقابل نظام رهبر معظم انقلاب ایستاده و نامه‌ای نوشته، تحصن کردند و نمایندگان دسته جمعی استعفا دادند، تاکید کرد: این حرکت به جز شرم‌آوری چیزی به‌همراه نداشت و مردم باید آگاهانه کسانی را به‌عنوان وکیل خود انتخاب کنند که مدافع نظام اسلامی و مدافع خون شهدا و ولایت‌فقیه باشند.
این نماینده مجلس گفت: طبق فرمایش امام (ره) مبنی بر اینکه اگر قصد دارید آسیبی به نظام وارد نشود پشتیبان ولایت‌فقیه باشید پس مردم باید نسبت به این فرمایش امام حساس و تامل بسیار کنند.
وی گفت: طبق آماری که موجود است از جبهه اصلاح طلبان حدود 700 نفر ثبت‌نام کاندیدایی مجلس را انجام داده‌اند و جریان انحرافی نیز که خطر بسیار جدی برای کشور‌اسلامی محسوب می‌شود حدود 600 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و این هوشیاری مردم و انتخاب صحیح آنان را می‌طلبد و مردم باید طرز تفکر و ایده رهبران جریان‌های انحرافی را درباره رهبر معظم و انقلاب بشناسند.
موسوی گفت: مردم باید بیدار و آگاه باشند چراکه این جریان انحرافی آسیب و ضررشان نسبت به اصلاح طلبان بیشتر است و در آینده ما نیاز به مجموعه‌ای از افراد که مدافع انقلاب و ولایت‌مدار باشند، داریم.
وی در ادامه تصریح کرد: اگر ایده‌ پارلمانی نظام و بحث انتخاب ریاست جمهوری توسط نمایندگان صورت گیرد باید گروهی در مجلس حضور داشته باشند که بتوانند رئیس جمهوری را که مدافع انقلاب و رهبری باشد را انتخاب کنند.
نماینده مردم فلاورجان تاکید کرد: کاندیداهای مجلس وعده‌های دروغین به مردم ندهند و وعده‌ای که از لحاظ اجرایی در حوزه اختیارات و قدرت نمایندگان نیست را در شعارهای تبلیغاتی خود وارد نکنند.
وی گفت: نمایندگان بسیاری از شعارهای تبلیغی خود را نمی‌توانند انجام دهنند و مردم باید حوزه اختیارات و قدرت نماینده را شناسایی کنند و با آگاهی کامل رای دهند.
موسوی با اشاره به فرمایش دیگری از امام (ره) که مجلس در راس امور است، گفت: اگر جبهه اصلاح‌طلب انتخابات را تحریم می‌کرد آشکارا گور خود را کنده بود و تحریم انتخابات مجلس در کشور ما با توجه به برگزاری وسیع و تاثیرگذار بودن این انتخابات در عرصه‌های مختلف به جز نابودی خود اصلاح‌طلبان دستاورد دیگری دربر نداشت.
وی در این‌باره گفت: اصلاح‌طلب‌ها مهره‌هایی هستند که بعضی از آنان مورد حمایت استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های غرب هستند و تلاش و حمایت از ورود گسترده آنان به مجلس در آینده نظام ما را دچار چالش می‌کند.
نماینده مردم در مجلس گفت: شعارهایی که مخالفان در سال 88 دادند مانند نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی و یا شعارهایی که علیه ولایت‌فقیه دادند نشان دهنده مخالفت با دین و اسلام است چون ولایت‌فقیه کسی جز پیغمبر و علی (ع) نیست و آنان با این حرکت تیشه به ریشه دین می‌زدند.
وی در ادامه با اشاره به حضور جریانات انحرافی در انتخابات هدف آنان را این طور ارزیابی کرد که مخالفان تلاش دارند به مجلس راه پیدا کنند تا در مجلس و انتخابات شوراها بتوانند کرسی‌های بیشتری را کسب کرده و در آینده در انتخابات ریاست جمهوری به نظام ضربه بزنند.
موسوی گفت: همیشه چند ماه قبل از انتخابات بلندگوهای غرب مبنی بر عدم حضور مردم در صحنه و یا تبلیغات سوء علیه نظام آغاز به فعالیت می‌کنند ولی مردم ولایت‌مدار ما در تمام عرصه‌ها حضور داشته و افرادی را انتخاب می‌کنند که با صهیونیسم و آمریکا و استعمار‌پیر انگلیس مخالف هستند.
وی در پایان ادامه داد: مردم  کسانی را انتخاب کنند که پشتیبان ولایت‌فقیه و دوستار نظام‌اسلامی باشند و افراد با بصیرت را به مجلس بفرستند.     
انتهای پیام/خ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول