اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سوادآموزی مسجدسلیمان خبر داد

شناسایی 1210 بی‌سواد در مسجدسلیمان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش مسجدسلیمان از شناسایی یک‌ هزار و 210 نفر بی‌سواد در این شهرستان خبر داد.

شناسایی 1210 بی‌سواد در مسجدسلیمان
فیروز جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار داشت: در ماه‌های گذشته کار شناسایی و پایش اسامی بی‌سوادان شهرستان مسجدسلیمان انجام شده است و به این دلیل با دردست داشتن این آمار بهتر می‌توان برای این قشر برنامه‌ریزی کرد.
وی افزود: نداشتن آمار در این‌باره مانعی بزرگ برای برنامه‌ریزی برای این بخش بود که با تلاش‌های انجام شده در این‌باره این مشکل برطرف شد.
جلیلی با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی بی‌سوادان این شهرستان از ماه‌ها قبل تهیه شده بود، خاطرنشان کرد: در این بانک اطلاعاتی همه بی‌سوادان ثبت‌نام شده بودند و در شرایط کنونی براساس شاخص‌های تعیین شده این بانک پاییش شده است و آمار به‌دست آمده بسیار دقیق و ضریب خطای اندکی دارد.
رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به شاخص‌های موجود در این‌باره تاکید کرد: در این زمینه شاخص‌های متعددی وجود دارد که یکی از این شاخص‌ها سقف سنی است.
جلیلی خاطرنشان کرد: بی‌سوادان بین سنین 10 تا 49 سال بی‌سواد محسوب می‌شوند و پاییش بانک اطلاعاتی در این شهرستان برهمین اساس انجام شده است.
وی تاکید کرد: تلاش برای آموزش سواد به بی‌سوادان بسیار دشوار است که زحمت این امر خطیر را آموزگاران در این بخش می‌کشند.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول