اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت و سنجش آموزش و پرورش همدان تأکید کرد

لزوم رفع 3 درصد بی‌سوادی همدان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت و سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش همدان، گفت: با وجود 97 درصد باسوادی در استان باید عزم راسخ داشته باشیم تا 3 درصد بی سوادی را به صفر برسانیم.

لزوم رفع 3 درصد بی‌سوادی همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد یزدان پرست ظهر امروز در نشست خبری اصحاب رسانه به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی در همدان اظهار داشت: اگر استان همدان در رده سنی 10 تا 29 سال رتبه دوم کشوری را در زمینه سواد کسب کرده ناشی از تلاش و کوشش موجود در حوزه رسمی کشور است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح استان تصریح کرد: به همان اندازه که برنامه‌‌ریزی و اقدام برای رفع مشکلات پیش رو انجام شده است به همان اندازه نیز باید تلاش کنیم تا شاهد ربشه‌کنی بی‌سوادی در استان باشیم.
رئیس اداره نظارت و سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه 97 درصد جامعه استان دارای سواد هستند، گفت: برای این که بتوانیم سه درصد باقی مانده در استان را باسواد کنیم باید عزمی راسخ را در دستور کار خود داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: سوادآموزی صرفاً برای آموزش‌های پایه و ابتدایی است و اگر در ادامه مخاطبان ما خواستار ادامه تحصیل باشند حمایت لازم از آنان به عمل می‌آید که پس از کسب موفقیت به عنوان افراد برتر در سطح جامعه معرفی خواهند شد.
یزدان‌پرست در پایان سخنانش افزود: تأکید آحاد مردم این است که همه در برنامه جمعی نهضت سوادآموزی شرکت کنند تا بتوانیم خوب آموزش دهیم و خوب فرابگیریم.
انتهای پیام/ح30 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول